WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Binero 2.0 - Nu 3333% bättre! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1040841)

allstars 2010-03-08 21:39

nope, fungerar inte för mig heller. fast det kommer väl vid migreringen

digiArt 2010-03-08 23:12

Jag har varit Binerokund bra länge (sen det var Aleborg bortåt stenåldern någon gång) och har sett dem förbättras gång på gång.

Tråkigt att se de snabba negativa kommentarerna, grabbarna i Kista kämpar hårt för att ge oss kunder en bra tjänst. Mer utrymme, mer trafik, toppen! Kanske nyttjar en bråkdel av utrymmet men är nöjd att se att utrymmet inte blir något problem för framtiden.

Och priset, det är inte mycket, det är snudd på gratis med det som ingår.

Första releasen av deras nya tjänster, jag tar del av det vid migreringen, ser fram emot det.

Rock on Binero!

youheardit 2010-03-08 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av ejick (Inlägg 20345337)
Instämmer. Dessvärre fungerar inte den nya designen så bra i Google Chrome, men det kanske kommer rättas till. Ibland försvinner menyn vilket kan vara lite irriterande ;)

joo, det har jag märkt! hehe ;)

tartareandesire 2010-03-08 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av digiArt (Inlägg 20345453)
Jag har varit Binerokund bra länge (sen det var Aleborg bortåt stenåldern någon gång) och har sett dem förbättras gång på gång.

Tråkigt att se de snabba negativa kommentarerna, grabbarna i Kista kämpar hårt för att ge oss kunder en bra tjänst. Mer utrymme, mer trafik, toppen! Kanske nyttjar en bråkdel av utrymmet men är nöjd att se att utrymmet inte blir något problem för framtiden.

Och priset, det är inte mycket, det är snudd på gratis med det som ingår.

Första releasen av deras nya tjänster, jag tar del av det vid migreringen, ser fram emot det.

Rock on Binero!

Jag håller absolut med dig, jag är helnöjd med Binero och fler databaser är inte alls helt fel. Däremot tycker jag inte riktigt om vissa andra aspekter. Just priset i förhållande till innehållet är ju nästintill bisarrt nu.

aDonis 2010-03-09 10:33

Skönt med SSH äntligen. Hoppas Binero kan behålla sin servicenivå bara nu när det antagligen kommer storma in massor av nya kunder!

Spindel 2010-03-09 14:52

Går det att köra nginx på Binero?

tartareandesire 2010-03-09 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20345540)
Vi har tagit bort inloggningen till supportcentret, du behöver numera inte vara inloggad.

Det var väl snarare så att det vore bra att slippa skriva in sina uppgifter när man kontaktar support om man ändå redan är inloggad.

Spindel 2010-03-09 17:46

Så, nu var man Binero kund :)

Men jag förstår inte hur nya DNS-editorn fungerar? Verkar inte gå att ändra något, inte i Google Chrome i alla fall...

Edit: Okej, nu förstår jag. Vissa grejer är låsta, t.ex. mail-posten i DNS:en. Så med andra ord kan man inte köra Gmail som mail-leverantör? Känner mig väldigt låst just nu :(

rhuse 2010-03-09 18:57

Vad använder ni SSH till på ett webbhotellskonto? På en VPS/dedikerad server förstår jag syftet. Kör ni uppladdning via SSH istället för FTP?

crazzy 2010-03-09 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av rhuse (Inlägg 20345576)
Vad använder ni SSH till på ett webbhotellskonto? På en VPS/dedikerad server förstår jag syftet. Kör ni uppladdning via SSH istället för FTP?

Klart man gör, ftp är ju inte krypterat. :)
Kan vara soft att ssha in och snabbeditera en fil i nano vid behov också.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson