![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tunis.city , Mombasa.city , Laspalmas.city Plus: Webdesign.city , Deli.city , Huge.city , Dead.city Just "Webdesign" är jag grymt nöjd med. Väldigt märkligt (men trevligt) att den fanns kvar även en timme efter de kom i GA. |
Citat:
New gTLD launch calendar for October Wednesday October 8 (GoLive): .attorney .city .lawyer .nyc Wednesday October 15 (GoLive): .soy Sunday October 19 (3-day Landrush): .airforce .army .healthcare .navy .vet Wednesday October 22 (GoLive): .airforce .army .healthcare .navyB available at Gandi .vet |
Citat:
|
.SOY?!!!
Vilken hallucigen drog gick dom på när de bestämde sig för att lansera den? Soya, kan man röka soya? http://youtu.be/8lBPspz8mJo |
Citat:
|
En fråga som ni kanske kan besvara? Om man exempelvis betalar för en Pre-registration på en domän hos en registrar, ändrar den statusen då till not avialable? För söker jag på vissa andra namn.sammaändelse så visar dom "domain not available". Känns ju värdelöst att betala för en pre-registration hos en registrar om det kan vara 20 st som betalar för samma namn hos samma registrar.
|
Citat:
Ja, den blir non-available då. I varje fall så är det standard. Det brukar således vara EN person per registrar som kan förboka, dvs samma som vid snapback. |
Normalt sett, men jag har faktiskt fått besked om att jag blivit överbjuden ett par gånger.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson