WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Officiella Affiliator-tråden (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=31024)

Thomsson 2009-03-19 15:04

Citat:

Originally posted by TeamWinemaster@Mar 19 2009, 15:48
Jag är grymt besviken på affiliator, deras support är under all kritik då de inte svarar på mail eller så tar det över en vecka om man skickat in en fråga till kundsupport.
Håller med dig till 100%.. väntar fortfarande

Affiliator 2009-03-19 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av Thomsson
Citat:

Ursprungligen postat av TeamWinemaster
Jag är grymt besviken på affiliator, deras support är under all kritik då de inte svarar på mail eller så tar det över en vecka om man skickat in en fråga till kundsupport.

Thomsson: När det som i ditt fall handlar om en feature request är det inget vi kan göra på ett par dagar utan uppdateringar av systemet sker på bestämda tidpunkter efter att vår CTO har beslutat att bistå önskan. Därav väntan i ditt fall.

TeamWineMaster, hittar inget konto för din sajt så jag kan inte kolla upp statusen på ditt ärende. Du kan maila mig din registrerade webbplats så ska jag kolla upp det.

MVH Affiliator

Thomsson 2009-03-19 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av Affiliator
Citat:

Originally posted by -Thomsson@Mar 19 2009, 16:04
Citat:

Ursprungligen postat av TeamWinemaster

Thomsson: När det som i ditt fall handlar om en feature request är det inget vi kan göra på ett par dagar utan uppdateringar av systemet sker på bestämda tidpunkter efter att vår CTO har beslutat att bistå önskan. Därav väntan i ditt fall.

TeamWineMaster, hittar inget konto för din sajt så jag kan inte kolla upp statusen på ditt ärende. Du kan maila mig din registrerade webbplats så ska jag kolla upp det.

MVH Affiliator

Det hade ni isåfall kunnat meddela mig så att jag vet... då hade jag inte behövt undra mer.

pokerstjärna 2009-03-19 19:26

[quote]Originally posted by Affiliator@Mar 19 2009, 15:29
Citat:

Ursprungligen postat av Thomsson,Mar 19 2009, 16:04
Citat:

Ursprungligen postat av TeamWinemaster,Mar 19 2009, 15:48

. Du kan maila mig din registrerade webbplats så ska jag kolla upp det.

MVH Affiliator

Du hittade inte mitt konto heller, hur fungerar sökningssystemet ni har egentligen?

Affiliator 2009-03-20 09:26

[quote]Originally posted by pokerstjärna@Mar 19 2009, 20:26
Citat:

Ursprungligen postat av Affiliator,Mar 19 2009, 15:29
Citat:

Ursprungligen postat av Thomsson,Mar 19 2009, 16:04
Citat:

Ursprungligen postat av TeamWinemaster,Mar 19 2009, 15:48

. Du kan maila mig din registrerade webbplats så ska jag kolla upp det.

MVH Affiliator

Du hittade inte mitt konto heller, hur fungerar sökningssystemet ni har egentligen?

Jag sökte dels på den e-postaddress från vilket du mailade mig, det namn du uppgav i mailet samt din e-postdomän som webbplats. Inga träffar alls, om jag bara söker på ditt förnamn får jag för många träffar för att hitta dig och efternamnet du uppgav i mailet finns inte registrerat.

Jag kan tyvärr inte göra mer än så, det räcker med att du mailar tillbaka ditt korrekta namn alernativt den e-postaddress du använder när du loggar in.

Thomsson: Absolut, det var otydligt från vår sida.

MVH Affiliator

Thomsson 2009-03-31 09:06

Någon mer än jag som inte kan se statistik efter den 24 mars?

hnn 2009-03-31 11:36

När sker utbetalningen?

Affiliator 2009-03-31 11:39

Hej,

Statistiken bör vara uppdaterad för ditt konto nu Thomsson.

Hnn: Utbetalningen skickas till bank idag efter att vi stämt av dom sista fakturabetalningarna med vår betalningsleverantör.

MVH Affiliator

mephisto73 2009-03-31 13:04

Vissa program släpar minst en månad med sina utbetalningar...jobbar ni med det?

Jag har skickat upprepade ärenden till supporten utan svar.

Affiliator 2009-03-31 13:09

Citat:

Originally posted by mephisto73@Mar 31 2009, 13:04
Vissa program släpar minst en månad med sina utbetalningar...jobbar ni med det?

Jag har skickat upprepade ärenden till supporten utan svar.

Hej,

Vi anlitar sedan 1 september 2008 en betalningsleverantör som automatiskt skickar påminnelse, inkasso och därefter till KFM och vi följer kontinuerligt upp de rapporter vi får från vår betalningsleverantör.

MVH Affiliator support

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson