![]() |
Citat:
Mats tog ju fram något fint mitt i natten |
2 bifogad(e) fil(er)
Tumbnail av vad deltagarna kommer få se, små göteborgsflickor som precis tömt några burkar solspray :)
|
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Citat:
Jag var iof inte med nu på grund av att jag var för lat för att ta mig till gbg (shame on me). Men jag tror inte föreläsning är ett bra föreslag. Med lite alkolhol släpper en eventuell stel stämning och alla pratar med alla precis som man känt varandra en längre tid, skillnanden är väl nyfikenheten :) Om vi kan planera träffen i stockholm lite tidigare än den som var nu så är det nog lättare att få med folk och jag kan boka mina flygbiljetter i tid (så jag slipper åka 60 mil bil) :P Det krävs nog att någon tar tag i det. Gärna någon från stockholm som har bra koll på platser. Någon som har någon tanke angående datum så vi kan jobba efter det? |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hursom helst receptet på en lyckad kväll verkar vara att stället man äter på ger bort en "vippa" efter den "mongoliska klassen".
Thomas |
2 bifogad(e) fil(er)
Och även om en viss herre lämnade sin "vippa", återfinns han runt fem och en halv timme senare med 2 stycken under armen!
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jag har hittat tre vippor till, nu saknas bara 13 st...
Btw, hade för mig att shotarna var gula och röda, inte gröna, nån som kan dementera? |
Hehe, Qo-naq ser lite farlig ut på den där bilden. Jag måste sagt nåt som gjort honom arg :/
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson