WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Crystone - erfarenheter?? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1057391)

Kenan 2014-01-20 08:32

Citat:

Ursprungligen postat av KristianE (Inlägg 20484870)
Kenan:
Öh, vaddå "alla e-mail borta"? Det låter helt otroligt om Crystone skulle sumpa din
mailbox 2 ggr inom loppet av en månad..

Det är inte så att du har nån enhet du glömt av som kör POP3 och rensar servern och
dina andra enheter med IMAP därmed rensas?

Jag använder mig av webbmail, och när jag loggade in igår så var allt borta. Hela mailfliken för den domänen.

Måste ha varit lite otydlig, det var ej inom loppet av en månad utan inom loppet av några månader.

Jag har ingen aning, jag har bara skapat ett vanligt webbmailkonto och dom ska vara kvar där så länge jag inte tar bort dom enligt supporten.

Citat:

Ursprungligen postat av oderland (Inlägg 20484878)
Även om så är fallet så borde det finnas möjlighet att rulla tillbaka en backup.

Det hoppas jag, sist gick det inte så bra

Citat:

Hi,
I'm sorry I was unable to restore your emails from our backup.

Ticket Details
Ticket ID: TPW-849-66094
Department: Crystone Teknik
Type: Issue
Status: Closed
Priority: High

Support Center: http://support.onlinegroup.com/index.php?/Crystone

Frebjo 2014-01-20 08:46

Hej,

Har kollat i din webmail nu och där finns det ett flertal sidor med e-post, vi har även kollat direkt på mailservern och även där finns mail. Kolla mailet jag skickade till dig nu.

Mvh, Fredrik

Kenan 2014-01-20 09:05

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20484883)
Hej,

Har kollat i din webmail nu och där finns det ett flertal sidor med e-post, vi har även kollat direkt på mailservern och även där finns mail. Kolla mailet jag skickade till dig nu.

Mvh, Fredrik

Hej.

Yes, nu är de tillbaka, tack. Igår var den borta dock, om ni sparar era chattloggar så kan du se att er support bekräftar det igår. Den försvann för några dagar sen.

Frebjo 2014-01-20 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av Kenan (Inlägg 20484885)
Hej.

Yes, nu är de tillbaka, tack. Igår var den borta dock, om ni sparar era chattloggar så kan du se att er support bekräftar det igår. Den försvann för några dagar sen.

Vi ska kika igenom vad som hänt där, har aldrig sett någon kund som upplevt samma problem. Skön att det inte var något problem iaf! Hojta till om du undrar över något annat!

Ingo 2014-02-04 09:40

Kan berätta en liten händelse som utreds av Crystone och det var när jag var inne på min webbmail så var alla mail som jag sänt borta.

Efter att ha pratat med supporten så menar man att det är en bugg i programvaran och att jag antagligen aldrig mer kommer få se mailen.

Så en varning kan utfärdas för att för tillfället använda sig av Crystone och deras webbmail tills dess att man åtgärdat samtliga fel och brister, kanske till dess att deras kontrollpanel kommer som borde vara inom en väldigt snar framtid då man påtalat detta tidigare.

Antingen har jag haft sådan otur med Crystone eller så är det vanliga problem som ständigt förekommer.

Frebjo 2014-02-04 09:47

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20485793)
Kan berätta en liten händelse som utreds av Crystone och det var när jag var inne på min webbmail så var alla mail som jag sänt borta.

Efter att ha pratat med supporten så menar man att det är en bugg i programvaran och att jag antagligen aldrig mer kommer få se mailen.

Så en varning kan utfärdas för att för tillfället använda sig av Crystone och deras webbmail tills dess att man åtgärdat samtliga fel och brister, kanske till dess att deras kontrollpanel kommer som borde vara inom en väldigt snar framtid då man påtalat detta tidigare.

Antingen har jag haft sådan otur med Crystone eller så är det vanliga problem som ständigt förekommer.

Hej,

Som jag förklarade via vår tidigare mailkonversation så är problemet identifierat sedan tidigare. Vår teknikavdelning har gjort vad dom kan för att lösa det och jobbar nu med Parallels för att lösa det. Detta löses genom att manuellt klicka sig in på mappar via webmailen eller koppla upp sig via en e-postklient , alternativt använda vår nya webmail där problemet inte finns.

Med vänlig hälsning, Fredrik

Ingo 2014-02-04 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20485796)
Hej,

Som jag förklarade via vår tidigare mailkonversation så är problemet identifierat sedan tidigare. Vår teknikavdelning har gjort vad dom kan för att lösa det och jobbar nu med Parallels för att lösa det. Detta löses genom att manuellt klicka sig in på mappar via webmailen eller koppla upp sig via en e-postklient , alternativt använda vår nya webmail där problemet inte finns.

Men även i den nya webbmailen så FINNS problemet kvar, det finns BARA 2 mail som jag har sänt kvar, resten är som sagt BORTA.

Sedan är det synd om supportpersonalen som man ringer i helgen som beklagar att man fått vänta i 30 minuter, det är inte deras fel att man inte har tillräckligt med resurser inom Crystone.

Så innan man försvarar saker som är fel så är det bättre att gå till botten med problemen och åtgärda dessa, istället för att misstro sina kunder.

Under tiden jag varit kund har jag tagit upp följande:
-Brister kring supporten såväl teknisk kunskap som väntetid.
-Faktureringen kring domännamn
-E-post problem
-Fel priser för domän kampanj
osv

Men visst, jag kan sända kontonr till er ;-)

Ingo 2014-02-13 19:24

Pinsamheterna fortsätter tyvärr hos Crystone. Provade att registrera en domän och betalningen gick igenom och allt verkade fri och fröjd. Men domänen har dock inte blivit registrerad och att få tag i någon svensk språk person har jag insett blivit helt omöjlig, satt i 28 minuter innan svar och då svarade en engelsktalande person (sk indisk engelska) som inte alls förstod.

Vad gäller de borttappade mailen som jag påtalat förrut så har jag ännu ej fått svar vad som har hänt med dessa. Men de ska få den tid de behöver och utreda det förstås ;-), när alla blivit friska förstås.

tartareandesire 2014-02-13 19:42

När det gäller domänen så kan det vara så att du inte angav ditt personnummer vid beställningen av en .se- eller .nu-domän? I så fall går det inte igenom.

Ingo 2014-02-13 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20486487)
När det gäller domänen så kan det vara så att du inte angav ditt personnummer vid beställningen av en .se- eller .nu-domän? I så fall går det inte igenom.

Ja jag informationen av Fredrik. Det märkliga är att det då inte kommer något meddelande om detta utan bara att betalningen är klar. En annan sak är, varför jag ska fylla i mitt personnummer på nytt varje gång jag reg en domän när jag beställer genom kontrollpanelen.

Men, men allt ska inte vara logiskt.

tartareandesire 2014-02-13 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20486490)
Ja jag informationen av Fredrik. Det märkliga är att det då inte kommer något meddelande om detta utan bara att betalningen är klar. En annan sak är, varför jag ska fylla i mitt personnummer på nytt varje gång jag reg en domän när jag beställer genom kontrollpanelen.

Men, men allt ska inte vara logiskt.

Det är deras kontrollpanel som är sådan helt enkelt men de är ju på gång att byta till Atomia så ingen större poäng med att bry sig om detta nu.

Ingo 2014-02-20 09:37

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20486493)
Det är deras kontrollpanel som är sådan helt enkelt men de är ju på gång att byta till Atomia så ingen större poäng med att bry sig om detta nu.

Okej ja Fredrik har pratat om denna kontrollpanelen och om hur allt blir så mycket bättre så jag ser fram emot vad detta kan innebära.

tartareandesire 2014-02-20 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20486935)
Okej ja Fredrik har pratat om denna kontrollpanelen och om hur allt blir så mycket bättre så jag ser fram emot vad detta kan innebära.

Det är samma som City Network och Binero så inga överraskningar :)

Network 2014-03-06 15:15

Jag har haft ett supportärende öppet i ett par dagar nu. Fick löfte med tidpunkt då det skulle lösas, men inget har hänt och det går inte att få ett svar på när det blir löst, då ingen svarar längre. Trist.

Frebjo 2014-03-06 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av Network (Inlägg 20487867)
Jag har haft ett supportärende öppet i ett par dagar nu. Fick löfte med tidpunkt då det skulle lösas, men inget har hänt och det går inte att få ett svar på när det blir löst, då ingen svarar längre. Trist.

Hejsan Network, vad har du för ärendenummer? Du kan skicka det i ett PM här så ser jag till att du får svar så fort som möjligt.

Mvh, Fredrik

Neepo 2014-04-03 10:00

Crystone är Sveriges sämsta webbhotell som jag varit kund hos. Jag har varit kund hos lågprishotellen Proinet och Inleed och Inleed (proinet är nerlagt) slår Crystone lätt. Det är dessutom mer kompetentare support på Inleed.

htiawe 2014-04-03 13:09

Neepo: har du lust att utveckla din ståndpunkt eller tycker du att dina åsikter är något gemene man borde känna till?

Legenz 2014-04-16 14:27

Ännu en gång har Crystone lyckats med att gå en på nerverna. Har under drygt ett år betalat till deras USA-konto för min VPS, trots detta så började de för några månader sedan skicka massvis av fakturor och påminnelser från Crystones "svenska system" (räknade till totalt 14 fakturor). Jag förstod direkt att någon inte stod rätt till, och stod på mig och förklarade att jag betalat samtliga fakturor som jag fått från SEOhosting.se (Crystone bossar över SEOhosting.se) till deras USA-konto. Tog lång tid innan de ville förstå det (var tvungen att skicka kvitton på fakturor, kvitton på samtliga betalningar osv). Jag vet inte hur mycket tid jag fick lägga på detta för att övertyga supporten att jag hade betalt, och att de hade skickat dubbla fakturor från sitt svenska system. Helt otroligt att det kan gå till så här, skrämmande dåliga rutiner...

Efter många timmar av mail fram och tillbaka så förstod ekonomiavdelningen att de var den felande länken. Nu har det dock börjat igen, och jag har fått 4 nya påminnelser på samma fakturor som för ett par månader sedan. Hoppas verkligen inte att allt det här ska behöva ta en vända till, så därför skriver jag här i "förebyggande syfte". Förhoppningsvis läser någon ansvarig detta och kan ta tag i det hela direkt, för jag orkar inte ta ytterligare en runda med den totalt okompetenta personalen som har anställning hos Crystones support...

Måste även nämna att min VPS hos Crystone de senaste 2 månaderna har haft mer nertid än mina sajter som ligger hos Citynetwork, One.com, Binero, Inleed samt Loopia (TILLSAMMANS). Detta på grund av DDos-attacker mot en annan kund på samma server. Trodde att VPS för 1500 kr/månaden skulle vara ett stabilare alternativ jämfört med webbhotell för 12 kr/månaden, men tydligen inte...

Hade aldrig valt Crystone om jag hade vetat att det skulle bli så här, men för tidskrävande just nu att flytta över allt till en annan VPS. Så min uppmaning till alla som läser detta, tänkt efter en extra gång innan ni tecknar avtal med detta företag...

Frebjo 2014-04-16 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av Legenz (Inlägg 20490576)
Ännu en gång har Crystone lyckats med att gå en på nerverna. Har under drygt ett år betalat till deras USA-konto för min VPS, trots detta så började de för några månader sedan skicka massvis av fakturor och påminnelser från Crystones "svenska system" (räknade till totalt 14 fakturor). Jag förstod direkt att någon inte stod rätt till, och stod på mig och förklarade att jag betalat samtliga fakturor som jag fått från SEOhosting.se (Crystone bossar över SEOhosting.se) till deras USA-konto. Tog lång tid innan de ville förstå det (var tvungen att skicka kvitton på fakturor, kvitton på samtliga betalningar osv). Jag vet inte hur mycket tid jag fick lägga på detta för att övertyga supporten att jag hade betalt, och att de hade skickat dubbla fakturor från sitt svenska system. Helt otroligt att det kan gå till så här, skrämmande dåliga rutiner...

Efter många timmar av mail fram och tillbaka så förstod ekonomiavdelningen att de var den felande länken. Nu har det dock börjat igen, och jag har fått 4 nya påminnelser på samma fakturor som för ett par månader sedan. Hoppas verkligen inte att allt det här ska behöva ta en vända till, så därför skriver jag här i "förebyggande syfte". Förhoppningsvis läser någon ansvarig detta och kan ta tag i det hela direkt, för jag orkar inte ta ytterligare en runda med den totalt okompetenta personalen som har anställning hos Crystones support...

Måste även nämna att min VPS hos Crystone de senaste 2 månaderna har haft mer nertid än mina sajter som ligger hos Citynetwork, One.com, Binero, Inleed samt Loopia (TILLSAMMANS). Detta på grund av DDos-attacker mot en annan kund på samma server. Trodde att VPS för 1500 kr/månaden skulle vara ett stabilare alternativ jämfört med webbhotell för 12 kr/månaden, men tydligen inte...

Hade aldrig valt Crystone om jag hade vetat att det skulle bli så här, men för tidskrävande just nu att flytta över allt till en annan VPS. Så min uppmaning till alla som läser detta, tänkt efter en extra gång innan ni tecknar avtal med detta företag...

Hej!

Har du aktivt ärende med ekonomiavdelningen gällande fakturorna där, ska inte behöva ta så långt tid att ta bort felaktiga fakturor så klart! Varför det är dubbelfakturerat låter jätte konstigt då det som du själv säger är två olika system och det ska inte ens kunna faktureras från båda om du inte har 2 olika tjänster i dom olika systemen.

När det gäller DDOS-attacker så är detta något vi jobbar hårt för att motverka, men detta som du själv säkert förstår är det inte bara vi som blir drabbade utav. Vi har spenderat flera miljoner på ett nytt nät och hårdvara för att bli av med alla DDOS-attacker och vi byter ständigt ut delar i det gamla nätet.

Mvh, Fredrik

Network 2014-06-01 08:38

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20486493)
[...]de är ju på gång att byta till Atomia [...]

Är visserligen inget fan av Atomia, men har du (eller någon annan) hört om tidsplanen för detta?.

Frebjo 2014-06-04 08:21

Citat:

Ursprungligen postat av Network (Inlägg 20492855)
Är visserligen inget fan av Atomia, men har du (eller någon annan) hört om tidsplanen för detta?.

Hej,

Atomiaprojektet är i full rull och vi tillsammans med Atomia jobbar dygnet runt för att lansera detta så fort som möjligt. Vi hoppas kunna lansera detta nu under sommaren.

Virtual Office 2014-06-07 01:20

Crystone är ju de som köpt upp det fenomenala Space2u så de borde nog klassas lite högre än ni tidigare gett dem credd för. Åtminstone om ni skall lägga er på crystone så be att få kontot installerat hos Space2u för där är supporten i världsklass

KristianE 2014-06-07 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av Virtual Office (Inlägg 20493167)
Crystone är ju de som köpt upp det fenomenala Space2u så de borde nog klassas lite högre än ni tidigare gett dem credd för. Åtminstone om ni skall lägga er på crystone så be att få kontot installerat hos Space2u för där är supporten i världsklass

Njaaa... Börsbolaget Oniva Online Group (de gamla skojarna i GetUpdated under nytt namn) har köpt Space2U, Binero och ägde sedan tidigare Crystone.

Binero 2014-06-09 16:33

Det är alldeles riktigt att Online Group köpt Crystone, Binero, Space2U, Levonline och ytterligare ett par hostingföretag.

Hela hostingdelen av Online Group leds idag av Bineros tidigare VD och grundare, Anders Aleborg (som också är en av de största ägarna).

MVH
Christer

KristianE 2014-06-09 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av Binero (Inlägg 20493221)
Det är alldeles riktigt att Online Group köpt Crystone, Binero, Space2U, Levonline och ytterligare ett par hostingföretag.

Hela hostingdelen av Online Group leds idag av Bineros tidigare VD och grundare, Anders Aleborg (som också är en av de största ägarna).

Dock kan noteras att sedan Binero köptes upp har börsvärdet sjunkit med mer än 30%. Den har varit ordentligt pressad samtidigt som index gått upp med 3-4 procent.
Oniva har en mycket aggressiv tillväxt genom förvärv men detta har också krävt 9 nyemissioner sedan 2008 varav 3 st hösten 2013. Detta och GetUpdateds historia är nog några anledningar till att aktien pressats så kopiöst trots visad vinst de senaste kvartalsrapporterna - förtroendekapitalet är lågt.

Men.. Nu glider jag ifrån ämnet till viss del. Ämnet gäller dotterbolaget Crystone.

Virtual Office 2014-06-17 09:07

tråkigt för Anders Aleborg han verkar vara en seriös kille

oderland 2014-06-18 10:01

Det är väl egenreklam för en affiliatesajt, inget med recensioner att göra?
Vill man ha objektiv synsätt så är rejta.se/gulasidorna lite bättre

sk0gs 2014-08-13 17:49

Jag har nu försökt få tag i någon från supporten i drygt 10 dagar utan resultat.
Ingen har svarat på något utav mina tre mail och att ringa efter klockan 12 är mer eller mindre lönlöst då man bara kopplas till den amerikanska supporten som säger att svensk support fokuserar på mail.

Likadant chatten på webbsidan är helt meningslös att vända sig till så länge man vill ha hjälp med en .se/.nu domän då bara amerikanarna svarar där.

Man hänvisas alltså konstant till en email som ingen svarar på.

Mitt problem är att jag har sålt en e-handel och köparen av e-handeln inte kunnat få domänen flyttad till sig på dryga tre-fyra veckor trots att jag har skickat överlåtelsedokumenten och kontaktat supporten som sa att om de får full tillgång och uppgifter till bådas konton så kan det skötas så. Efter de fick detta så har det aldrig svarat igen.

FINNS DET NÅGON SOM HAR EN ADMINISTRATIV KOPPLING TILL CRYSTONE, VÄNLIGEN KONTAKTA MIG ASAP. (Vet att det fanns det här förut)

oderland 2014-08-14 00:06

Frebjo /Fredrik B var väl den som svarade här innan. Ser ut som han jobbar på ett annat bolag, men han kan säkert hjälpa dig komma i kontakt med rätt person.

Frebjo 2014-08-14 07:10

Citat:

Ursprungligen postat av sk0gs (Inlägg 20496276)
FINNS DET NÅGON SOM HAR EN ADMINISTRATIV KOPPLING TILL CRYSTONE, VÄNLIGEN KONTAKTA MIG ASAP. (Vet att det fanns det här förut)

Hejsan!

Jag jobbar inte längre på Crystone / Online Group som Jack skrev, men du får gärna maila mig hemsidan så ska jag kontakta en gammal kollega på supporten och be dom kolla åt dig :)

christerben 2014-08-15 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av sk0gs (Inlägg 20496276)

Vi ber om ursäkt att du inte fått återkoppling. PM:a gärna vad det gäller, samt ditt kundnummer, så ska jag se vad jag kan göra.

MVH
Christer
Crystone marknad

Jan Eriksson 2014-08-23 12:04

Mina erfarenheter av Crystone är inte särskilt positiva.

Använde Crystone ganska mycket för några år sen, både för att registrera egna domäner men även åt mina kunder. Pga det urdåliga admin-gränssnittet samt att så gott som alltid när man registrerade en domän och betalade med kort så fick man ändå ringa supporten för att registeringen skulle gå igenom så övergav jag Crystone.

Igår skulle jag registrera en se-domän åt en kund och tänkte pröva Crystone igen. Fick jag bitter ångra.

Vid 11-tiden på fredagen gjorde jag beställningen och betala direkt. Pengarna drogs från mitt kort. Vid 13-tiden hade inte domänen blivit registrerade och jag ringde Crystone support och fick då tala med engelsk-talande support. Förklara mitt ärende och supporten lovade att de skulle vara fixat inom 30 minuter. Idag vid 11-tiden kollade jag domänen och den är fortfarande inte registerad. Ringer igen supporten och får efter 15 minuter prata med en svenska-talande support som talade om att något hade blivit fel. Vågar inte chansa på att de lyckas ordna detta och bad om återbetalning av summan vilket skulle ordnas. Vi får se om det fungerar.

Att registrera en domän ska vara enkelt och ska ske direkt efter att man har betalt domänen. Blir det fel borde deras interna system varna så att de kan lösa det manuellt direkt. Jag som kund ska inte behöva ringa två gånger och lägga ner 30-40 minuter i kö och samtal för att registrera en enkel domän.

Kimppa 2014-08-23 13:59

Jag är lite tveksam till Crystone.

Registrerade webbhotell för ett år (under nån kampanj) men lyckades inte skapa en MySQL databas (har för mig att det skulle ingå men stod i kontrollpanelen att det inte gick med min subscription).

Jag kontaktade chatten för att flytta ett domännamn (få auth-koden) och blev ombedd att maila. Mailade men fick inget svar så fick kontakta chatten när den öppnade igen, för att be de skicka auth-koden via mailet jag skickat. Det var i alla fall positivt att jag blev hjälpt på det sättet.

Domänen jag flyttade finns fortfarande kvar i kontrollpanelen...

Det är väl kontrollpanelen jag kanske inte gillar (samt förstår mig på) och jag ger därför inte Crystone något vidare bra betyg.

Crystone_se 2014-08-29 11:00

Vår nuvarande kontrollpanel har tyvärr blivit en aning föråldrad. Därför har vi under en längre tid planerat att gå över till ett nytt och bättre system, där automatiken fungerar bättre och där kontrollpanelen ger kunden möjlighet att göra mer själv utan att behöva kontakta support.

Lansering av vår nya kontrollpanel är nu bara veckor bort, kanske till och med kortare än så. Information till alla kunder kommer gå ut i samband med att vårt nya system går live.

MVH
Crystone marknad

KristianE 2014-08-29 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av Crystone_se (Inlägg 20497107)
Vår nuvarande kontrollpanel har tyvärr blivit en aning föråldrad. Därför har vi under en längre tid planerat att gå över till ett nytt och bättre system, där automatiken fungerar bättre och där kontrollpanelen ger kunden möjlighet att göra mer själv utan att behöva kontakta support.

Lansering av vår nya kontrollpanel är nu bara veckor bort, kanske till och med kortare än så. Information till alla kunder kommer gå ut i samband med att vårt nya system går live.

MVH
Crystone marknad

Och bara för att tala klarspråk - du talar förstås om Atomia?

Crystone_se 2014-09-01 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av KristianE (Inlägg 20497125)
Och bara för att tala klarspråk - du talar förstås om Atomia?

Ja, precis. Med lite egna tillägg och justeringar, ja.

MVH
Crystone marknad

MKÖ 2014-09-05 13:32

Jag vet inte, men det känns som att Crystone medvetet har allmänt sega server för att man ska köpa en VPS.

Just nu ligger vår sida helt nere. Det har varit strul från dag 1. Orkar inte mer...

MKÖ 2014-09-05 13:51

Har suttit i 47 minuter i telefon just nu, ingen svarar på supporten. Ingen svarar på chatten, är det ens lönt att maila?

Lidback85 2014-09-05 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av MKÖ (Inlägg 20497623)
Har suttit i 47 minuter i telefon just nu, ingen svarar på supporten. Ingen svarar på chatten, är det ens lönt att maila?

Inte helt ovanligt faktiskt. Allt beror på vilken tid på dygnet man ringer.
1h 43m var min längsta väntetid på telefon en vanlig vardag.

Att maila funkar, iaf för mig. Svarstiden är inte den bästa med 1-4 dagar för att få svar.

Att ringa tidigt på morgonen under arbetsdagar funkar galant.
Det är lite som att ringa till gamla Agda och Egon 87 år, som sitter i fikat och blir lite irriterad på varför någon ringer mitt i fikat. Men betydligt kortare väntetid per telefon.

Det är iaf min erfarenhet med Crystone.

wizzel 2014-09-06 09:39

Inget positivt första intryck

Jag registrerade igår ett webbhotell för att lägga upp en enkel asp.net site.
Problemet är att jag inte kan hitta på någon databas, och jag får heller inte skapa en ny databas för det "finns inget allokerat diskutrymme för databaser". Jag hittar heller inte på någonstans för att allokera diskutrymme till detta, och om man var tvungen att göra det först borde det väl finnas guider för att göra det?

Supporten ska vara öppen 24/7/365 enligt dem, men i telefonsvararen får man till svar: "Våra öppettider är Mån-Fre 8-18"?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson