![]() |
Man kan registrera 20 domäner åt gången och att skriva öppet om tricks i tråden är väl inte det smartaste :)
|
Citat:
Att ingen ännu upptäckt/kommenterat det bästa trickset som går att göra med detta erbjudande.. :) Förresten, går det att utnyttja erbjudandet fler gånger för samma person? I så fall är det här ju otroligt bra. |
Men vad fan. Riktigt, riktigt segt att startavgiften plötsligt försvinner efter att man beställt sina domäner.
|
Citat:
|
Citat:
Dessutom så följde dom ju bara alla råd dom fick här i tråden om att slopa avgiften, dom kan inte göra alla nöjda, ni valde dom ändå något som gör det ännu mer attraktivt för slutkunden. Det finns helt enkelt ingen punkt att klaga på här. |
Citat:
|
Citat:
Hehe då är du mer hängiven än vad jag är :) |
Citat:
|
Citat:
Jag kan bara inte se det så, företaget går ut med ett tungt rabatterat pris, (verkligen tungt rabatterat) och folk köper och är glad.. sen kommer dom med ett ännu bättre pris, och folk blir sur? någonstans i det hela tycker jag att man ska vara glad att man kunde ta del av tillbudet från första början och gjorde en rejäl kupp Ditt exempel skulle ju också innefatta allting du köper som sen kommer på rea? Det är ju ingen överraskning när man köper varan att den senare kommer att säljas på rea? |
Citat:
|
Citat:
Okej, där kan vi bli enig :) |
Det kan jämföras lite med en utförsäljning, där man trappar upp rabatten efterhand som tiden går: Antingen slår du till när det "bara" är 50% rabatt och får precis det du vill ha, eller så hoppas du att rabatten blir högre efterhand som tiden går, medveten om risken att det då inte alls är lika säkert att du får precis det du vill ha.
Och om du köper t.ex. ett klädesplagg i någon butik, och sedan upptäcker att de har ett erbjudande dagen efter med 50% rabatt på samma klädesplagg; går du verkligen tillbaks till butiken och klagar eller kräver att du får klädesplagget till det rabatterade priset...? |
Det finns de som gör det, trots att det ibland säkert kostar mer än det smakar att gå tillbaka. :)
|
För er som inte sett det så har dom kanonerbjudanden på VPS-servrar också. Någon som är kund där sedan tidigare? Fungerar det bra?
|
Citat:
Vi på domainz.se har en vps hos Surftown för ett kommande projekt vi har i pipen, fungerar helt perfekt! |
Bara för detta känns det som att jag vill regga 20 domäner till så jag har 31 efter detta...jag menar, på fredag, 1 st .se domän kostar 1kr inkl webhotell ett helt j*vla år...Nu kan jag faktiskt inte klaga ;-) Det jämnar ut sig.
|
Passande! Har två domäner planerade så det är taget. Sen har jag fullt upp resten av året så inga fler erbjudanden nu va? hehe
|
Jaha, nu var man ägare för ytterligare 20 domäner.. riktigt najs kampanj ifrån surftown, tack och bock!
|
Citat:
Då slipper du avgiften som det snackas om så mycket här. Dock undrar jag: Kommer man på fredag att slippa avgiften eller är det först på lördag? |
Citat:
Vilken avgift? Idag (egentligen igår) var det ingen startavgift när jag beställde. |
Citat:
Står: Startavgift på 149 kr ingår endast mellan 14/2 - 18/2. Så jag tror/trodde att dom mena att det var avgift mellan dessa två datum och där efter den 18, så är det ingen startavgift. Fast inget man ska grina över nu då det är 0 domäner kvar. |
Citat:
|
Citat:
|
Är alla domäner slutsålda?
|
Citat:
|
Citat:
Dom kunde ju skrivit: Mellan 14/2 och 18/2 ingår ingen startavgift. Fast nu skrev dom ju lite tvärtemot det jag skrev men man får bita i det sura äpplet ibland. |
Citat:
|
Citat:
Så här stod det: Startavgift på 149 kr ingår endast mellan 14/2 - 18/2. "Ingår" - att det medföljer en startavgift mellan dessa utsatta datum, det var iaf det jag uppfattade. Kan väll inte vara helt ensam om min uppfattning heller :P Annars är det där väldigt otydligt att tyda. |
Tråkigt att det missuppfattades! Vad vi menade var att startavgiften ingick i erbjudandet, eftersom det annars tillkommer en startavgift på ordinarie pris.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dock spelar det inte så stor roll då jag nappade på erbjudandet ändå och kom billigt undan så hur som haver. |
Domänerna försvann snabbare en vad jag trodde. Synd att missa denna kampanj!
|
Jag är riktigt nöjd över mina domäner. Blev 20 stycken totalt varav 2 redan har fått lanserade webbplatser.
Är hyffsat nöjd över att InHeadlines.com var ledig :) |
Surftown kanske borde byta ut sin reklam nu? :)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson