![]() |
Citat:
|
Citat:
Haha dennis du verkar ju så skön! :) Inget illa menat mot nabil utan vi tycker om dig ;) "ett större smajl än entren till nordstan" hahahaha damn! Tänker på en av hans FB bilder. |
Citat:
Och när jag tänker på hans personlighet IRL så är det ett gigantiskt smile jag ser :P. Han gör lite egna kommentarer här på forumet.. men vem gör inte det av oss :P. Det kallas identitet och excentricitet :D. Ska bli kul imorn. alla som sagt att de kommer verkar va olika människor fast ändå goa gubbar.. Kan vi inte få dit något kvinnligt också? Någon som kan hyvla till pöjkarna hade jag velat se :D |
fasen jag hade helt glömt av att det var julbord imorgon :( måste tyvärr lämna återbud. jag är på nästa gång!
|
Citat:
Albin: skicka mig gärna ditt nummer över PM. Möter dig gärna någonstans om du får svårt för att hitta. |
Jag kommer och joinar upp vid nordstan med, syns i morgon grabbar! Ska bli kul :)!
|
Citat:
|
Ska försöka hinna möta upp i Nordstan annars åker jag till Bitter.
|
Äsch, jag dyker upp ändå. Några öl har jag nog råd med. :)
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Några polare har avskedningsfest imorgon - kvällstid. Kommer fortfarande givetvis att joina er - men det kan hända att jag lämnar stället en timme tidigare eller två :)
|
Citat:
|
jag finns på 0765-718600 imorgon.
Jag kommer garanterat åka in så jag är där inne redan runt sen lunch. Tanken är att runt 4-5 snåret så sitter några av oss med en kaffe och småtjötar. Så vill ni komma då så får ni dra iväg ett sms så skickar jag svar på vart vi hamnar. Blir la något i eller runt om nordstan som är lätt o hitta. Simma lugnt och glöm inte av o komma :P. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Oj. Här går det undan! Man missar WN i en vecka, och vipps så är det träff i Göteborg!
Tyvärr så är jag upptagen idag, så jag får hoppa över denna gången. Hoppas att ni får det trevligt med mycket kreativa diskussioner! |
Oj, detta missade vi helt.
Kollar med några på kontoret, tyvärr har jag själv redan lovat klä granen med kidsen ;-) Decemberveckorna är rätt fullbokade med olika events redan. Vi är med på nästa i Gbg till 100%, ha en underbar kväll nu! |
nu sitter jag i nordstand och ätit mig en Big Tasty :P.
Funderar på vart i nordstan det finns ett vettigt kafe där jag kan fördriva tiden i någon timme :) |
Kör på typ, Condeco :)
|
Citat:
Jag dyker upp lite senare. Alltså mellan 6 och 7 senast. Jävla damer som vill träffas vid fel tidpunkter ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
ja det säger ni nu när jag redan satt mig på cafe prego som är nära systembolaget, 3 butiken, fiskbutiken osv osv. lätt o nära. någorlunda lugnt också.
finns inget vettigt i nordstan ju :P. men nu är jag parkerad :D. så ni är välkommna :). ring/smsa på 0765-718600 så kan jag guida er om det behövs. Ses gubbar. |
Den av er som kommer sist får ta några smygbilder på gänget som står och väntar... Efter Dennis beskrivning av hur det kommer att se ut så känns det som att det kan bli en riktig klassiker den bilden!
Hur som helst... ha så skoj! ;) |
Ha det så trevligt! Ta lite bilder nu så vi får se när lite av oss data nördar som träffas ;)
|
Blää!
Hade ju planer på att komma, men det ser inte ut att lösa sig! Hoppas att ni får en trevlig kväll och att det styrs upp fler GBG träffar! Ha det bäst! MVH :D |
Tell me why...why does it have to be like this? Tell me why?...
Vad tror ni, är våra GBG grabbar fortfarande på dejt eller? Jag vill veta allt som hänt, är så damn nyfiken. Allt ifrån när dennis mötte upp er eller om ni mötte upp han osv, till vad ni åt och vad ni snackade om. Bilder får gärna komma i massor....Beleza! |
Citat:
|
Hemma från en grym WN-kväll! Bilder kommer väl upp snart från Fredrik-S :)
|
Det var en trevlig kväll. Tyvärr fick jag dra mig lite tidigt eftersom det är en vardag :) Det görs gärna om när tillfälle finns. Kul att ses!
|
En mycket trevlig kväll må ja säga.
Någon som har några bilder tro? |
Väldigt trevlig kväll får jag också säga! Det får vi göra om flera gånger :)
Langar upp lite bilder här alldeles strax, finns även på bloggen inom några minuter. |
5 bifogad(e) fil(er)
Här kommer det första fem bilderna.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Här kommer resterande fyra bilder, kunde tyvärr inte ladda upp alla i samma inlägg då det är begränsning på max 5 bilder. Blev även lite små bilder. Om man är intresserad av att se dem i lite högre upplösning kan man kolla på min blogg.
Nå, börja gissa vem som är vem nu :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
STavmixerÖvningsÖverPäls. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson