![]() |
Citat:
Det står Citat:
|
Undrar vilket som drar mest, lågt pris eller mobiltelefonvinsten när besökarna väl är där. Jag tycker det är väldigt smart att först locka med lågt pris och sedan när besökaren kommer dit, så deltar man även i en tävling om man beställer. Två flugor i en smäll.
|
Citat:
Thomas <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>*ironi*</span> |
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Citat:
Frågan vad som händer när dom får förmånga domäner om dom blir som Spray helt hopplösa och support med svaret att "Vi kan tyvärr inte hjälpa dig" efter 1 vecka. En annan sak som kan vara intressant att veta är hur många som tar riktigt faktura, isåfal tjänar dom en del på faktura avgiften med. |
Nu vet jag inte vad Loopia tar ut i faktureringsavgift; men att skicka en faktura per post inklusive hantering kostar en hel del.
Det finns en anledning till att vi valt enbart elektroniska avier istället för fakturor för vår sommarkampanj. Men man får väl gratulera Loopia. |
Citat:
Thomas |
Citat:
Men som jag skrev tidigare, de tjänster som nu är gratis, ex subdomäner (med egen mapp), obegränsat med e-post-konton, domän-alias, etc börjar kosta pengar om något år. Då blir det inte så skoj längre. Att flytta ett domännamn, ja inga större problem men om man lagt upp ett antal subdomäner med e-postkonton som exempel. Det kan bli lite knöligt då... Som det heter "Det finns inga gratisluncher" |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson