![]() |
Som andra sagt: Länkarna kan driva en kund till vansinne. Att ta sig till länken idé kan bli en liten rysare om man inte tänker sig för när man skall dit.
Övrigt; tycker inte att Kontakt skall ligga där snarare som en egen länk. Instämmer jag med Clarence om flashintrot. Flash tycker jag kan passa om du skall beskriva en tjänst där kunden kan klicka sig vidare till olika alternativ etc. Färgsättningen gillar jag däremot. |
Hmm gällande inneåhllet har jag inte ens kommit till det...
bara gjort bannern o menyn än så länge.... d va lalt ja ville ha kommentarer på. Ska göra innehållet och så nu på en gång. Om det är någon som vill ha en java meny så har jag en till... som jag inte använder... jag gav några hundralappar för den men ger gjärna bort den... |
Personligen hatar jag flash och jag vet att google stödjer mina åsikter :)
|
Nu ser jag att du lagt till lite mer innehåll i startsidan, men är det bara jag som tycker att det hela verkar vara helt osymetriskt (eller vad det nu kallas). "Tjänster"-rutan har hamnat för långt åt höger, och den gråa rutan längst ner är inte helt centrerad.
Jag vet inte hur det ser ut i IE, men i Firefox är det iaf så. |
Citat:
|
:S ingen aning... har inte ens den på min egen dator...
mysterium som säkert har en kul förklarning |
Citat:
|
Citat:
http://www.streetball.se/favicon.ico |
Citat:
MVH C. |
Aight there is the problem!
Inte min server nämligen... en av kunderna och mina goda vänners. Har gjort mängd uppdateringar nu på sidan o gjort klart många av undersidorna dessutom innehållet :D Lanserar sidan snart kan meddela när om någon är intresserad... Peace out |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson