![]() |
Lycka till Jesper B! :)
Lär kanske bli ett och annat besök på hamburgerbaren här framöver? ;) /Peter |
Citat:
Inte med dagens communities. Många har bilder och vet man var man skall leta så är det inte så svårt. |
Hon hittade mig betydligt lättare tack vare att min (hennes arbetskamrat) gav henne lite hintar om var hon skulle söka. Att jag sedan är aktiv i flera communities och forum gör inte sökande svårare.
Och nej det är ingen som prankar mig, det ploppar fram sms och nu är vi nog uppe i 10 timmar på msn de senaste två dagarna:) |
Låter mer än bra det där :)
Som Mats sa, glöm inte kondomen nu! Annars kan jag inget mer än att säga lycka till |
Citat:
|
Nåt liknande hände mig på Burger King
När jag står och beställer får jag syn på en söt tjej som stog i köket och brassa hamburgare. tänkte inte mer på det men när jag får min Whooper har hon skrivit KRAM på omslagspappret =) |
Citat:
|
Har aldrig fattat mig på de som inte får ragg och tycker att det är så jobbigt.. :) Det är ju bara att testa, säger 10 nej kommer den elfte att hoppa på dig av glädje :) Statistiken är någonstans på att var 11 tjej kan tänka sig vara med dig :)
Eller så gör ni som i "Hitch" för er som såg den |
Eller så skiter ni i det och tjänar några miljoner.
Annars är det bara att gå ut och roa sig, så kommer det något med tiden. Om det är en fin flicka har du tur, är det en smäll på käften har du mindre tur! |
Gör man det rätt så får man ingen smäll på käften utan märker på tjejen att det inte blir nåt och spanar vidare :) Bara att använda sitt sjätte sinne. Efter att man pratat med det motsatta könet i 5 minuter ska man kunna avgöra hur långt man kan gå.. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson