![]() |
Citat:
Hmm... inte nu längre iallafall? :rolleyes: www.google.co.uk |
Citat:
Google.no menar du. Men till skillnad från dem och de som tar varumärken nu, är att de har varit verksama i flera år. Om jag reggar HEJSANKTHX.se nu, och om 5 år kommer ett stort företag som heter HEJSANKTHX AB, då kan de glömma om att få namnet eftersom jag haft det långt innan deras tid. Logik vinner alltid i längden. :blink: |
Har ni läst om utlottningen?
http://www.nic-se.se/pdf/slumpvistilldelning.pdf Det skulle sändas som webbtv någon stans också, nån som har mer info om det? |
Citat:
Litar inte på Nic-se.se för fem öre. :angry: |
humn 2 st på p6.se
Har denna person inget att göra med kombinationen p 6 så kommer han ge den till mej och be om ursäkt, det kan jag lova redan nu! Admin |
Hur korkad får man va om man försöker regga google.se och tror att man ska tjäna pengar på det?!
Risken blir att man blir väldigt mycket fattigare om man väljer att slåss i rätten om namnet. Google.dk blev ju av med namnet för ett tag sedan sen google stämt ägaren. |
Citat:
De vill endast ha namnen utan att betala. Eftersom de kan få tillbaks dem via domstol. |
hm
"bara" 42 på den domän som jag ville :( 4 är mina så chansen är ca 9% |
Citat:
Så jag skickade ett e-mail till NIC-SE, de sa att länken kommer att finnas på deras hemsida fr.o.m. tisdag nästa vecka, dvs 22 April. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson