![]() |
Citat:
|
Reagerade också på att aftonbladet blandar ihop spelberoende och internetberoende. Själv avskyr jag spel, däremot sitter jag på internet åtminstone 6 timmar om dan på fritiden, och då har jag ändå ett jobb att sköta...
Är några forum jag kan kolla var 5e minut på om det kommit några inlägg, annars är det väl mestadels icq-chatt och sånt jag ägnar mig åt förrutom lite planlöst surfande (som iofs begränsar sig till ett fåtal sidor... Man börjar tröttna när man går in på aftonbladet för femte gången på en kvart och upptäkt att inget har uppdaterats) Fast beroende vet jag inte... Att vara utan dator i några dator är väl inga större problem... Men eftersom jag inte har några vettigare intressen så händer det rätt sällan =) |
Citat:
Jag sitter 10-16 tim om dagen.. och anser mig inte beroende.. klarar mig lätt utan datorn.. kan utan tvekan ta ledigt en hel dag.. skulle gärna sticka ut på en tvåveckors kanotfärd också :) |
Citat:
Han visar ju tydliga tendeser till det smurfspråk liknade språk vi i riskzonen utvecklar hehe ... "skall datora lite dator ikväll eller skall vi dator?". Thomas |
Citat:
|
Någon som är förvånad över att det är Aftonbladet som skriver skiten? Eller att Owe Sandberg är i farten igen med att glänsa sig lite i strålkastarljuset? Jag och några lumparpolare gjorde testet idag för att kolla hur vi låg till. Inte nog med att frågorna är sneformulerade, det är ju omöjligt att inte framstå som beroende eller att vara i riskzonen.
Screw this, debatten lyder alltid likadant överallt. |
Beroende är man ju, men är man tjänar pengar på det så är det ju knappast så att man vill "botas" he he . . .
|
Dagens I-landsproblem
|
Själv skulle jag tro att jag snittar ngnstans kring 12-14 timmar per dygn vid datorn.. Jäklar vad många timmar det blir om man räknar ihop på ett år exempelvis.. :ph34r:
|
...summan av lasterna är konstant...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson