![]() |
En höjning, 4>5
De flesta på samma. Men det är något fel... flera sidor som nu visas som N/A i Google toolbar. Alltså som hade 3 och 4 i PR innan. Det är givetvis fel det, även om dom skulle ha förlorat inlänkar ska det ju inte kunna bli N/A, eller? Någon mer som upplever det problemet? Är det så att det strular för Google, eller är det kanske bara toolbar version 3 som inte är som den borde? |
Jag hade N/A på 2 av mina tidigare PR5 sidor med toolbar v3 när jag kollade på jobbet. När jag kom hem och tittade med toolbar v2 hade dom fortfarande PR5. Vet inte om det var slumpen eller versionen på toobar som avgjorde.
|
fick 2 st PR6 och ett par ökningar till PR5
|
Future Pagerank-verktyget har ett visst värde under "dagen" som pageranken uppdateras, just för att se vad olika datacenter visar för pagerank-värde på en url.
|
Citat:
|
ska nog inte klaga jag heller
4 > 5 0 > 3 5 > 5 |
gah, mina har stått helt still...
Bajs.. EDIT: FF PRmodden funkar inte så bra just nu verkar det som... n/a -> 5 4 -> 4 0 -> 2 0 -> 1 Hyffsat nöjd... |
I princip alla mina var oförändrade förutom några N/A->5 så jag märkte knappt uppdateringen.
Är väl något i stil med 1 st PR6 10 st PR5 4 st PR4 5 st PR3 britney.spears.se tillbaka på PR 4 var ju bra iaf. :) |
Någon som kan förklara vad PR är och vad det har för betydelse? :unsure:
|
Ah stör mig förstår inte varför mina kategori länkar inte får någon PR :/ i listas högt ändå på sökord men grr!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson