WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   www.great6.com (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=7532)

AlphaVoidStudios 2005-04-21 23:13

när jag annonserade en annan domän, en som var minst lika bra som denna, var det inga nästan som var intresserade, men så fort det handlar om porr, ja då väller pms in! vad beror det på?
1. den marknaden är mycket bra
2. folk är knasiga
3. porrdomäner är värda mycket?
4. något annat?

AlphaVoidStudios 2005-04-21 23:17

Det stämmer björn, jag håller med dig, men jag vill helt enkelt inte ha en sån verksamhet, inte mer med det. Den här personen Rickard verkar äga en hel del sådana sidor och domäner för honom är det tydligen av stor vikt att äga den, och han är inne i branschen. Men sanningen är (om den ska fram helt och hållet) att jag vill inte utsätta mig för allt tjafs och gräl som min sambo hade utsatt mig för OM jag hade behållit domänen. Ni som har en lugn sambo ska gotta er i det!!

saflund 2005-04-22 00:21

Käre Alpha, om du siktar på rekordet i mest antal inlägg på kortast tid så kan jag avslöja för dig att det oftast inte ger en så mycket respekt.

Dina inlägg och topics ger mig lite samma känsla som när dom osäkra kompisarna i lågstadiet frågade om jag tyckte deras teckning var ful. Självklart svarade jag "nääää det är den inte".

/C

Björn 2005-04-22 01:26

4800 .. snackar vi sekiner eller dollars?... bara nyfiken.

pitbull 2005-04-22 02:00

Sitter du här och hittar på? Jag kollade nyss upp domänen great6.com den verkar vara helt nyregistrerad, ligger just nu parkerad på Loopia, och jag hittar i alla fall ingen historik på domännamnet när jag Googlar runt.

I ett inlägg säger du att den har ett hundratal type-ins, i ett annat att den har 1000 type-ins varje dag?!?

Är det jag som har fel eller är det så illa att du sitter här på forumet och sprider en massa "buzz-words" om domänen med en förhoppning om att lura någon stackare till köp? I så fall använder jag Glocalnet-frasen: "Fy, vad lågt." <_<

Rätta mig gärna om jag har fel...

/S

Jon A 2005-04-22 02:09

Han hittar på allt

AlphaVoidStudios 2005-04-22 07:31

Du är verkligen ute o cyklar. Tack för alla bud ni som PMat men domänen är såld. Inga fler PMs
domänen var i karantän

Maccke 2005-04-22 07:58

Citat:

Originally posted by AlphaVoidStudios@Apr 21 2005, 23:13
när jag annonserade en annan domän, en som var minst lika bra som denna, var det inga nästan som var intresserade, men så fort det handlar om porr, ja då väller pms in! vad beror det på?
1. den marknaden är mycket bra
2. folk är knasiga
3. porrdomäner är värda mycket?
4. något annat?

hahaha. 4800:- för den låter knas.

1. marknaden och konkurrensen är tuff. det är bara en sak som räknas i porrbranschen å det är type-ins. domänen ifråga är därför mer eller mindre värdelös, för de ordet får inga type-ins, i alla fall inte när man jämför med "bra" porrdomäner (har man inte ett 100-tal type-ins per dag så är det lönlöst)
2. ja det är vissa..
3. nej, bara otroligt bra namn. detta är inte ett sådant.
4. nej

dannelito 2005-04-22 09:36

Det här är bara en hoax. Great6.com har aldrig varit reggad före 2005-04-21. Lamt att försöka blåsa folk i ett forum som detta, lägg ut en annons på Blocket eller något istället.

grazzy 2005-04-22 09:42

Rickard Stankiewics här: vill du ha betalt i slovenska slobwitzk eller armenska dragolotz? Jag skickar en check!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson