Citat:
Originally posted by AlphaVoidStudios@Mar 31 2005, 23:07
Din sida är jättefin. Vad jag kan klaga på är att d kanske är lite väl mycket saker som syns i indexsidan. JAg förstår att du vill ha så många intressefångare som möjligt. Men sidor som innehåller så offantligt mkt text och innehåll på första sidan är lätt hänt att man bara klickar bort. JAg tycker din sida är proffsig, stilren och funktionell. Till version 2 kan du ha kvar samma fina "visa enbart saker om" fast lägg till rollover effekt där namnet hamnar under handkontrollen när man är på rollover. för jag fattade bara vilken som var PS2 :]
Finns det ingen chans att minska dimensionerna på dina annonser? speciellt den till höger om sidinnehållet?
För övrigT? jag gillar din sida, imponderande
|
I Version2 har vi bestämt att vi bara kommer visa senaste nyheterna och från forumet, sedan i kommer vi i mitten satsa mer på bilder, alltså med aktuellt-bilder. Kan ju tyvärr inte visa designen, men den är mycket lättläsare och mindre rörig :)
Även när det gäller annonserna är de mer inbakade i den nya designen, den största som är 728x90(har jag för mig) är inbakad och inte alls störande.
Roligt att du gillar den! Av den feedback som jag har fått hitills kan jag bara säga att Version2 kommer vara överlägset den nuvarande sidan. :)
|