WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   SWEgamers.se (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=5574)

Dood 2005-03-29 15:00

Jag kommer inte in på sajten utan får hela tiden "Internal Server Error".

Eazt 2005-03-29 15:01

Citat:

Originally posted by Dood@Mar 29 2005, 14:00
Jag kommer inte in på sajten utan får hela tiden Internal Server Error.

Blev så för mig också några gånger, men efter typ 20 uppdateringar funkade det hehe.

Spindel 2005-03-29 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av Eazt
Jag tycker att det känns onödigt att lista artiklar, intervjuer etc efter månad. Varför inte bara skapa en lista med senaste överst?
Man kan lätt få intrycket av att siten är väldigt liten (innehållsmässigt) då de fåtalet artiklar etc som finns är sorterade under månad. Jag skulle iaf uppleva att det fanns mer innehåll om det inte stod typ det finns inga intervjuer för denna månad och sen en liten lista nedan med andra månader med typ 2-5 texter/månad.
Hoppas att du förstår vad jag menar, annars en mkt snygg site

Det kommer att fixas.
Citat:

Ursprungligen postat av Dood
Jag kommer inte in på sajten utan får hela tiden Internal Server Error.

Inte vårt fel, utan webbhotellets fel. Kan ju passa på med smygreklamen att det är ScorpionData... Vi ska dock byta till något mycket, mycket bättre :)

Eazt 2005-03-29 20:08

Tittade in igen och har ett till litet klagomål på siten:
Den vita ramen runt kryssrutan vid inloggningen.

Vet inte riktigt vad det är med det där vita, men det är mycket irriterande och ser ganska amatörmässigt ut enligt mig. Om det nu ska vara en vit ram runt kryssrutan så kan ju kryssrutan iaf vara centrerad på den och inte sitta längst uppe.

Men som sagt, annars en bra & fin spelsite! :)

AlphaVoidStudios 2005-04-01 00:07

Din sida är jättefin. Vad jag kan klaga på är att d kanske är lite väl mycket saker som syns i indexsidan. JAg förstår att du vill ha så många intressefångare som möjligt. Men sidor som innehåller så offantligt mkt text och innehåll på första sidan är lätt hänt att man bara klickar bort. JAg tycker din sida är proffsig, stilren och funktionell. Till version 2 kan du ha kvar samma fina "visa enbart saker om" fast lägg till rollover effekt där namnet hamnar under handkontrollen när man är på rollover. för jag fattade bara vilken som var PS2 :]
Finns det ingen chans att minska dimensionerna på dina annonser? speciellt den till höger om sidinnehållet?
För övrigT? jag gillar din sida, imponderande

Spindel 2005-04-01 18:16

Citat:

Originally posted by AlphaVoidStudios@Mar 31 2005, 23:07
Din sida är jättefin. Vad jag kan klaga på är att d kanske är lite väl mycket saker som syns i indexsidan. JAg förstår att du vill ha så många intressefångare som möjligt. Men sidor som innehåller så offantligt mkt text och innehåll på första sidan är lätt hänt att man bara klickar bort. JAg tycker din sida är proffsig, stilren och funktionell. Till version 2 kan du ha kvar samma fina "visa enbart saker om" fast lägg till rollover effekt där namnet hamnar under handkontrollen när man är på rollover. för jag fattade bara vilken som var PS2 :]
Finns det ingen chans att minska dimensionerna på dina annonser? speciellt den till höger om sidinnehållet?
För övrigT? jag gillar din sida, imponderande

I Version2 har vi bestämt att vi bara kommer visa senaste nyheterna och från forumet, sedan i kommer vi i mitten satsa mer på bilder, alltså med aktuellt-bilder. Kan ju tyvärr inte visa designen, men den är mycket lättläsare och mindre rörig :)

Även när det gäller annonserna är de mer inbakade i den nya designen, den största som är 728x90(har jag för mig) är inbakad och inte alls störande.

Roligt att du gillar den! Av den feedback som jag har fått hitills kan jag bara säga att Version2 kommer vara överlägset den nuvarande sidan. :)

elofsson 2005-04-02 19:53

Folk hos er på Swegamers som har något med alltompoker.se att göra? Finns rätt stora likheter i designen...

Alex 2005-04-02 20:28

Citat:

Originally posted by elofsson@Apr 2 2005, 19:53
Folk hos er på Swegamers som har något med alltompoker.se att göra? Finns rätt stora likheter i designen...

Jag kan ta det här svaret, då jag är medverkande på swegamers.

Designen och all kod såldes till Alltompoker. Det är meningen att en annan design, och sida skall dyka upp snart på swegamers.
Mer ingånde får spindel svara på, då jag inte vet hur mycket man får berätta.

jihoakim 2005-04-02 20:34

Jag får scroll i sidled i upplösning 1152 x 864. kanske ni har extra breda banners just nu.
men iallafall.. något att ha i åtanke.

Spindel 2005-04-08 17:30

Citat:

Originally posted by jihoakim@Apr 2 2005, 19:34
Jag får scroll i sidled i upplösning 1152 x 864. kanske ni har extra breda banners just nu.
men iallafall.. något att ha i åtanke.

Vår nya design kommer fungera perfekt i upplösningen 1152x864, dock kommer det bli scroll i upplösningen 800x600, men det är år 2005 - någon gång måste man lämna 800x600.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson