![]() |
Man kan fråga sig hur det skulle bli om en stor världskatastrof (a lá 11 sep) skulle inträffa under dessa 24 timmar. Skulle H&M-reklamen ligga kvar? I så fall, hur seriöst intryck skulle det ge?
|
Citat:
Thomas |
tycker mer det handlar om. en eller flera annonsörer, vad är bäst?
personligen tycker jag det var rätt skön kampanj just för att sajten blev mer enhetlig och man slapp (i princip) en massa blinkande småannonsörer här och var på sidan. hoppas det blir sådana annonser året om.. fast okej, det kan kanske hellre för min del vara t.ex. Dustin som köper upp Aftonbladets utrymme. :) användarvänligheten bibehölls på Aftonbladet så jag kan inte direkt klaga på kampanjen överhuvudtaget.. förutom kanske den hårda kontrasten gentemot övriga aftonbladets sidor... |
Det är väl bara att gratulera Aftonbladet (och Jon...har de tjuvläst här eller?). Ser absolut inget fel i kampanjen och tror att den snarare visar vad som komma skall vad gäller reklam på Internet. För de som har råd vill säga...
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
De lär ju inte vinna fler pris för bästa site osv med sånt här skit på nätet... det är ffn en usability-mardröm...
|
..kanske tar de ett pris i innovation istället..?
|
|
Nu har spray.se gjort likadant.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson