![]() |
Citat:
Thomas |
Citat:
|
Citat:
Vi kan ju prova lite så får vi se hur det går. Thomas |
Citat:
|
Mats: Jag gillar den här webbplatsen. Det är en hel del reglar här bara som är krångliga men visst vanliga och förstårliga. Jag utgår ifrån att alla bidrar med bra saker och inte med dåliga. Så om jag var admin eller ägare till den här webbplatsen skulle jag tillåta länkar till webbsidor och att man fick posta "Se min hemsida" utan att man måste posta x antal inlägg. Jag skulle vara restriktiv med att ge folk moderatorstatus för som det är nu upplever man det som om 2 av 5 inlägg är från en moderator. Lite så här "...jaha var han också det..." men den känslan är väl olika för alla. Nu behöver inte 5 admin/moderators svara "...men nu äger inte du denna webbplats..." för jag är över 8 år och har nog förstått det.
Igentligen handlade mitt inlägg från början att om man ska skriva till Niki och uppskatta priset på hans domäner så ska man försöka hålla sej till det och inte klanka på hur han stavar (en moderator) eller vilka domäner han registerar. Och att Det om nått borde vara en regel. Var glada över nån som klagar och ställer till det lite. Himla många som bara håller med och då utvecklas ingenting. Nu har ju den här tråden ballat ur helt och låses väl lämpligen. Niki har nog fått dom svar han ville ha tror jag. |
Tack för att ni skräpar ner i min tråd.
Skapa en ny tråd för era problem så är ni snälla. ;) :unsure: |
Citat:
|
Citat:
Datahalland.se ??? Datahalland är ett av halland största dator företag. Dom gör applicationer, säljer datorer, säljer webhotell/serverar, hemsidor, dator utbildningar m.m Tack för alla svar och svara inte mer nu för ni har redan förstört denna tråden tillräckligt! |
Mario som tog upp det här med stavningen var bara ett påpekande om att Niki´s e-mail va felstavad vilket kan va bra att veta ifall någon försöker kontakta honom, inte att domänerna va felstavade alltså. För övrigt, tåler man inte lite kritik utan att spåra ut så tycker jag man kan hålla käften. Min åsikt.
|
Citat:
Jo jag tål kritik, men det blev en hej-vild diskusion om felstavningar och sånt i min tråd där jag vill ha svar på om dom va värda något eller inte. Jag tålde det den första gången, men sen spårade jag ur, klart fan jag gjorde alla kommmer och skräpar här. Eller vad tycker du? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson