![]() |
Skratta du gabor, det var ju inte erat avtal dom tog ;)
Skön räddning av Greenio.se med :) |
Det var åt just räddningen jag skrattade! :)
|
Citat:
Men ang. avtalet, alla "mindre" aktörer som inte har råd med advokattid i början lånar avtal hej vilt... Hur många communities har inte snott lunarstorms avtal? Hur många webhotell har inte kikat på Loopia/Binero mm ? |
Nej, advokater är helst inget vi vill lägga pengar på just nu, precis börjat så smått med marknadsföring efter att mestadels ha haft kunder från referenser och klienter från webbutvecklingsdelen av företaget.
Jag klippte och klistrade in det som verkade nödvändigt att ha med från 4 olika avtal, ändrade där det behövdes för att stämma med vad vi ville ha för villkor och bytte såklart ut deras olika referenser till Kund och Greenio överallt (trodde jag). Det fanns faktiskt ett par till missar nu när jag kollade. |
Det finns dock några som har avtal med Creative Commons Sharealike licens, som innebär att man får kopiera. Det gäller bara att hitta någon.
|
Jag tror jag läste i Bineros blogg att deras avtal är fritt att kopiera.
|
Citat:
"Han lägger bajs i maten" är vad som sägs. |
Där finns ingen kontaktsida, eller är jag ute & cyklar?
|
Citat:
|
Citat:
"Vad gör han! Aj, aj, aj, han lägger bajs i maten" Men det blir ju ännu roligare om man tittar på det. http://www.youtube.com/watch?v=gGxOSs5Hr8E |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson