Swebhost |
2009-05-17 15:34 |
Citat:
Originally posted by mynameisfredrik@May 15 2009, 17:56
Skulle man vara otrevliga och paranoid bara för att det finns sådana här företag som ditt, jag var orolig och ville veta om någon visste något om er, inte direkt så svår då ni känns för nya på marknaden.
Att det lyser varningslampor om dig är inte det så svårt, hela ert avtal känns konstigt bara och andra har reagerat med, sms support du skojar?
Vem mer kör sådant, skall ni komma billigt undan vilket jag också tippar på så finns skype åtminstone, sedan finns ip-telefoni, jaja jag tänker dock avvakta att välja er, men det är min åsikt.
|
Som sagt, det är ett taget standardavtal, inte ett redskap för att kasta ut kunder. Vi har aldrig haft problem med någon kund och har aldrig använt några av de klausuler som finns där - trots hundratals kunder. Om det uppstår problem löser vi det på andra sätt. Avtal är en form av juridisk säkerhet vid extremfall. Jag kan tänka mig att avtalen hos andra webbhotell är utformade på liknande sätt.
SMS-supporten är mycket uppskattad eftersom vi garanterar svar inom 10 minuter. Varför andra webbhotell inte använder någon form av tjänst via SMS kan inte jag svara på. Jag vet bara att det fungerar mycket bra för egen del.
Du får välja vilket webbhotell du vill. Jag kan bara tala för min egen verksamhet.
Vill du bli kund så är du välkommen.
Richard, Supportavdelningen
Swebhost Webbhotell
|