WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Loopias erbjudande (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=35372)

jgabor 2009-02-26 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av htiawe
Jonathan, du formulerar meningarna så att de är till lite väl stor fördel för dig själv.
Jag jobbar inte inom branschen men såg det ändå som att du inte uttryckte en personlig åsikt.....

Om du uppfattade det på det viset, så är det givetvis du som uppfattade det fel, och inte Sulo som uttryckte det fel. ;)

Citat:

Ursprungligen postat av JonathanS
Jag uttryckte en personlig åsikt om de kampanjer som Loopia, Binero och Surftown kör just nu. För det blir jag påhoppad av representanter för Loopia och Surftown. Intressant.

Jag uttryckte en personlig åsikt om din personliga åsikt. För det blir jag anklagad för att ha bristande kunskaper. Intressant.

Jag har dessutom inte ifrågasatt din förmåga, mer uttryckt en önskan om att du kommer med lite konstruktiv kritik istället för att bara sitta och gnälla. Vem som helst kan påstå att någonting är dåligt, det intressanta är ju ifall man kan förklara varför. Det är knappast så att vi begär detaljerade planer på hur vi ska göra det nästa gång.

Jimmy Bergman 2009-02-26 16:42

Citat:

Originally posted by JonathanS@Feb 26 2009, 17:23
Om en annan användare på WN hade gjort detsamma, hade ni agerat likadant då Bergman och Gabor?

Nej, absolut inte. Jag gafflade lite extra med dig för att du skulle försäga dig så att vi på Loopia skulle kunna sno en av dina vanligtvis så lysande idéer och leva rika som troll i ett par år till.

digi 2009-02-26 17:54

WN <3

tartareandesire 2009-02-26 19:54

Haha, det är nästan så man får lust att bojkotta både herr Sulo, Loopia och Surftown för all framtid på grund av sandlådebeteendet i den här tråden.... Väx upp.

BoISaren 2009-02-26 22:37

Är jag den enda som tvekar på att Jimmy Bergman verkligen jobbar på Loopia? Han verkar skum. :unsure:

tartareandesire 2009-02-26 22:58

Citat:

Originally posted by BoISaren@Feb 26 2009, 23:37
Är jag den enda som tvekar på att Jimmy Bergman verkligen jobbar på Loopia? Han verkar skum.

Det finns en med det namnet på Loopia men huruvida det är han som står bakom användaren vet väl bara han själv.

jgabor 2009-02-27 10:17

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Feb 26 2009, 19:54
Haha, det är nästan så man får lust att bojkotta både herr Sulo, Loopia och Surftown för all framtid på grund av sandlådebeteendet i den här tråden.... Väx upp.

Det är just det jag försöker få stopp på - sandlådebeteendet. Jag trodde folk skulle fatta vinken med min pik gällande min saknade spade, men tydligen ingen som förstod det...

dmdpageup 2009-02-27 13:17

Kan bara instämma i att det börjar bli tråkigt att i stort sett alla trådar hamnar i sandlådan.

JonathanS 2009-02-27 13:24

Citat:

Originally posted by BoISaren@Feb 26 2009, 22:37
Är jag den enda som tvekar på att Jimmy Bergman verkligen jobbar på Loopia? Han verkar skum. :unsure:
:lol: Det är vitsige Jimmy på Loopia, tro mig.

Sandlådenivån på WN är enormt trist. Det är mycket tack vare det som jag inte längre är så aktiv här.

hnn 2009-02-27 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av JonathanS
Citat:

Ursprungligen postat av BoISaren
Är jag den enda som tvekar på att Jimmy Bergman verkligen jobbar på Loopia? Han verkar skum.

Det är vitsige Jimmy på Loopia, tro mig.
Sandlådenivån på WN är enormt trist. Det är mycket tack vare det som jag inte längre är så aktiv här.

Kanske därför du beter dig som du gör då?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson