![]() |
Skulle gärna berätta, men kan inte göra det av en enkel anledning. WN har en hel del läsare. Säger jag vad det gäller så går förmodligen en massa folk dit och klickar. Då ökar statistiken och jag ligger sämre till när jag hänvisar till det dåliga resultatet. Därför kommer jag inte heller vare sig verifiera eller dementera förrän länken är borta.
Var snälla och klicka inte om ni nu skulle lyckas hitta länken. |
Citat:
Nu vill inte Tez att vi gissar, men jag blir tvungen att dementera så att vi inte pekar finger åt fel företag. |
Vilken spännande lek du bjuder på Tez, och jag lyckades hitta den =)
edit: ledtråden för enkel det verkade inte som det uppskattades att avslöja. Jag förstår inte att din annons ligger kvar trots att du tydligt bett om att avsluta? har testmånaden gått ut? Citat:
2. Det spelar roll vem som tar emot bestridandet av den anledningen att ju högre ansvar den anställde har på företaget ju större chans är det att du blir hjälpt. Deras säljare bryr sig uppenbarligen bara om sina $. Deras VD har anledning att bry sig mer då han har ansvar för hela företagets $. Ju högre upp i företaget man är desto mer borde man få skit för konsekvenserna av detta felaktiga bemötande. |
Citat:
|
Conny, jag skickade PM till dig igår. Hoppas du har sett det.
|
Citat:
Generellt så håller jag med andra här i tråden som exepelvis Jonny, att Tez ska bestrida fakturan. |
Hur gick det här då? kom ni fram till någon lösning? skulle vara intressant att veta vilket företag samt hur det gick=)
|
Det är inte löst ännu. Fakturan har inte ens förfallit, så det blir ju inte förrän dess som jag får veta hur de tänker agera. Den är i varjefall bestriden enligt konstens alla regler.
Den korkade kontakten jag hade tänker jag inte lägga ner mer tid på att dividera med. Och jag har inte fått något svar ifrån högre ort som jag bestridit till. |
Har dom ingen telefon som du kan nå dem på?
alltid enklare att lösa saker via telefon tycker jag.. |
Citat:
Det klart att de har telefon. Men de är ju inte intresserade av att "lösa" det. Därför måste all kommunikation ske skriftligt och noga dokumenteras vilket inte funkar per telefon. Finns ingen anledning för dem att ändra sin ståndpunkt bara för att jag ringer. Jag är så här i efterhand extremt glad att precis all kommunikation, även den som ledde fram till avtalet, skedde skriftligt. Jag har nu allting väl dokumenterat, och behöver inte hänvisa till någon muntlig information som kan ifrågasättas eller sägas ha missförståtts. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson