![]() |
Skulle vara kul att få veta vilket bolag som hade hand om kortinlösen ? Nån som vill träda fram?
|
Då kan man ju fråga sig varför folk betalar först? Jag hade då aldrig betalat en produkt på internet innan jag har den i handen.
|
Citat:
|
Citat:
Skulle aldrig falla mig in att skicka en order till en okänd person innan jag har pengarna. Faktum är att det finns bra mycket fler "oärliga" kunder, än vad det finns oärliga företag. |
Citat:
|
Citat:
|
Nu har e-handelsleverantören stängt ner hela kameraexpertens hemsida.
|
Det var så fan på tiden!
|
Citat:
|
För att man som webbhotell/leverantör ska kunna tar ner sidan krävs någon form av avtalsbrott.
Om kunden har betalt för sin lösning, kan man bara inte stänga ner sidan för att företaget blivit polisanmält, det faller på sin egen orimlighet. Är sedan även "bedragarna" slipade, och man som leverantör stänger ner sidan, enbart pga den uppenbara bluffen man "läst om i tidningen", skulle det inte förvåna mig om de stämmer leverantören för kontraktsbrott. Mer troligt är kanske att man inte betalt för senaste fakturan, och därigenom hittat ett kontraktsbrott så att man kan ta ner siten med gott samvete. (Datumet 2/1 skvallrar ju lite om det. 1:a arbetsdagen på ny månad/ nytt kvartal/ nytt år) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson