![]() |
Behöver ju bara få in ungefär en tredjedel av svenska folket på min sida varje månad så är ju saken biff sen ;)
http://www.brightroll.com/publisher/requirements/ Skämt åsido kräver nästan alla ställen såna här enorma antal när det gäller besökare. Och i de fåtal fall där man kan vara hur liten som helst, väljer de att bara ha amerikanska sidor med i sina nätverk. |
Citat:
|
Det ska jag titta närmare på! Låter ju lite oroväckande om de inte betalar ut, men det är ju värt ett försök om de nu kan erbjuda ett system som fungerar.
|
Citat:
I övrigt verkar deras system fungera bra. |
Är dock lite orolig när det gäller kvaliten på videon, mina filmer kräver 800*600 eller mer. Och dessutom måste det vara bra skärpa. Det är nog ett ganska specefikt problem för mig, så alla andra kan säkert få sina krav uppfyllda på videofy.me.
|
jag är intresserad av att marknadsföra i video annonser! du kan väll skicka ett pm med info?
|
Roligt att höra. Du har pm!
Jakten på en affiliate lösning eller en långsiktig partner i någon form fortsätter dock! |
Citat:
|
Jag anntar att ingen har hört talas om någon ny aktör eller liknande som erbjuder videoannonser till publishers?
|
Jag river upp denna tråd igen då det blivit aktuellt för mig att ha reklam före egna filmer och klipp. Videofy.me finns ju men är mer för bloggar, har det kommit några andra på senaste tiden?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson