![]() |
Sjukt bra sida tycker jag. Har lagt in 2 designer :)
|
Roligt att ni gillar det!
Till er två som fick oönskade mail så har ni PM svara på det så tar jag bort er ur listan, ursäkta för det! |
självklart bra att du tar bort adresserna, men det påverkar ju inte det faktum att det var spam från början?? oönskad mail och ingen förklaring i mailet hur "Vanliga" personer (Som inte har tillgång att klaga på wn) ska göra för att ta bort sig ur din lista.
|
Näe absolut inte, vi skulle kunna skicka ett till mail till alla och be om ursäkt och skicka en Avanmäl länk, men jag vet inte, jag tror jag bifogar en sån länk nästa gång adress-registret används.
Det blev en snabb lösning, vi brukar skicka ifrån @thebestofgefle.com adress och då är det bara svara på det och säga att man ska bli bort plockad, men det gick inte och skicka ut några mail och då styrde vi om det till en annan mailserver men där var vi tvungen och skapa ett konto och då hade jag bara @whyfriday.com tillgänglig så därför fick det bli där men så finns det ingen Catch-All så ingen har kunnat svarat på mailen vilket var dumt.. Sen går det också att ta bort sig från mailutskick från thebestofgefle. men problem var att det inte framkom här att det var därifrån man fick det.. Vilket var dumt... Det är förklaringen iallafall, det är inget försvar utan jag säger att det var dumt gjort av oss från början och ska inte upprepas! |
Riktigt snygg sida. Jag gillar designen skarpt.
Några tankar mer än påpekande. 1. Någon favicon kanske kan vara på sin plats? 2. Bakgrundsbilden med noshörningen mm följer inte samma färg som resterande bakgrund. Kan ev bli än snyggare om dessa matchas ihop. 3. hello@whyfriday är genialiskt till skillnad från alla andra tråkiga mailadresser Lycka till! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson