rauthing |
2008-11-22 21:55 |
Citat:
Originally posted by Terabyte@Nov 21 2008, 01:54
Jag tror inte du kommer hitta bättre priser/prestanda om du vill ha det mellan Cliche och Binero/Oderland. Priserna ligger där som nästa steg och vidare är dyrare. Du får helt enkelt se över kostnader och inse att runt 70-130 kr i månaden, så får man ju en hel del och bra support.
Jag kollade Price Reload, tack för den, då verkade ju Backupnow för bra för att vara sant, helgsupport, nån som känner till dem?
|
Nu var det den bristfälliga supporten (svar på tisdag när det lagt av under helgen) på 200 mb för 102 kr /månad som jag hade invändningar på(Netland), så jag tror inte det hänger precis på ett prisläge om supporten är bra. Där har jag alltså en biografdatabas, repetoarinläggning och biljettbokning i ASP (som jag gjort själv).
Och Cliche får man bara hoppas att mina forum (php/SMF) inte kraschar under en helg, för det finns inga garantier att det kickas igång igen, men då det är hobbyverksamhet får man kanske ta det.
Kul att få mer svar var det, när jag inte kollat, men vilket tjat om moderator, och "och om grabben vill köra APS..." är ju bara hysteriskt kul då jag är tjej :D
|