![]() |
Hejsan
Jag är ledsen att svaret dragit ut på tiden. Vi har inventerat kraven på nya moduler och det är fler som efterfrågar virtuemart än magento varför den har prioriterats upp. Vi håller på med en upphandling på magento medan prestashop fått stå tillbaka lite på grund av de andra modulerna. Funderar därför på om vi ska lägga ut den eller göra klart den internt. Återkommer löpande. Mvh Sebastian |
Bra med status uppdatering, då kan man inte vänta sig en modul till prestashop i år då.
Det bästa är ju att det dyker upp fler som erbjuder samma paket som ni. Den som är först ut lär få mest kunder. |
Så dåligt med pengar har ni väl inte så att ni inte har råd att lägga ut jobbet att ta fram en modul?
30-40 tusen är en rimlig gissning, det tar ni in i årsavgifter på 10 (tio nya kunder). |
Status?
|
Hej allihopa!
Nu närmar vi oss julen och här kommer en tidig julklapp. Mycket har hänt sedan senaste inlägget. En av de saker som har hänt är att en virtuemart-modul för joomla 1.5 med fakturera mig i Sverige är färdig. En första version finns att ladda ned på Kreditors hemsida: http://kreditor.se/teknik-och-suppor...ssystem/5.html Återkom gärna med reflektioner och feedback. Självfallet siktar vi på att komplettera med de övriga nordiska länderna samt med dela upp betalningen. En annan spännande sak som har hänt sedan sist är att Magentomodulen är under utveckling och vi hoppas kunna lansera den under januari månad. Den kommer att vara förberedd för fakturera mig och dela upp betalningen och även med snabbkassan. När röken har lagt sig från lanseringen av magentomodulen, hoppas vi kunna lägga fokus på prestashop. Mycket nöje! Mvh Daniel Aronowitsch, Kreditor |
Bra att höra Daniel.
Hur väl kommer integreringen vara? Kan man tanka ner fakturor/aktivera från Magentos kontrollpanel så man slipper logga in hos Kreditor? Det skulle spara oss mycket tid. |
Version 1.0 kommer att kräva inlogg hos Kreditor. Dock bör man komma ihåg att detta är en första version och vi siktar självfallet på att göra kompletteringar om så efterfrågas.
Mvh Daniel Aronowitsch, Kreditor |
Jag håller tummarna för prestashop inom den snara framtiden =)
|
Citat:
|
Hej! Tack för intresset.
Tyvärr har utvecklingen försenats, vi hoppas dock kunna lansera modulen i början på mars. Nytt är även att den kommer att vara förberedd för Danmark, Finland och Norge. På återhörande Daniel Aronowitsch |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson