WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   iPhoneButiken.se (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=31651)

Kristoffer G 2008-10-14 20:26

Citat:

Originally posted by ztream@Oct 14 2008, 19:51

-Smutskastat min andra butik på alla ställen han hittat information om den som straff.

Bekräftar detta... i min blogg bland annat, och på massor med ställen.

mcfluff 2008-10-14 21:49

Haha, vilken snubbe :P

RobinGbg 2008-10-14 21:59

Vafan håller han på med?..

nyamobiler.nu 2008-10-14 23:33

Citat:

Originally posted by ztream@Oct 14 2008, 19:51

-Smutskastat min andra butik på alla ställen han hittat information om den som straff.

Hej Dan, ta inte illa upp bara för man ställer TRE snabba frågor... Nu har ju jag fått svar på en fråga iallafall... Sen om du sålt kopior eller inte är en annan sak... Läste själv ett citat från dig där du skrev att affärsidén var att sälja billiga reservdelar från Kina... och om man köper direkt från Kina utan mellanhänder är det knappast originaldelar... Sen är det ju vad Apple säger om att du säljer kopior samtidigt som du använder varumärket iPhone... det rimmar inte riktigt bra kan jag säga...

Mvh Markus
www.etrendstore.se

grazzy 2008-10-14 23:36

Tycker han verkar ta det väldigt bra i förhållande till vad du håller på med (dvs försöker sabotera Dans verksamhet på ett systematiskt sätt).

daniel_ 2008-10-14 23:44

Vilken jävla pajas du fått efter dig Dan.

@nyamobiler.nu
Jag hoppas du förstår att du förstör mer för dig själv än för Dan.

nyamobiler.nu 2008-10-14 23:45

Citat:

Originally posted by grazzy@Oct 14 2008, 23:36
Tycker han verkar ta det väldigt bra i förhållande till vad du håller på med (dvs försöker sabotera Dans verksamhet på ett systematiskt sätt).

Hej Grazzy, jag har absolut inget intresse eller egen vinning på att försöka sabotera Dans affärer... jag kan heller inte se hur jag ska kunnat sabotera hans verksamhet bara för att jag ställde tre enkla frågor om iphonebutiken...

Mvh Markus
Etrendstore.se

nyamobiler.nu 2008-10-14 23:50

(Undrar hur Apple kan låta honom sälja kina-kopior… sidan verkar inte fungera idag.. något problem månne?)
Citat:

Originally posted by daniel_@Oct 14 2008, 23:44
Vilken jävla pajas du fått efter dig Dan. *

Hej Daniel, här blev det verkligen liv i luckan för tre enkla frågor... precis som jag skrivit tidigare så har jag absolut inget intresse eller egen vinning på att försöka sabotera Dans affärer...

Mvh Markus
Etrendstore.se

htiawe 2008-10-15 00:28

Vad iPhoneButiken sålde, som jag har sett det, är tillbehör. Alltså väskor, skärmskydd osv. Inga reservdelar.

Så lägg av nu, det här är tragiskt. nyamobiler.nu / Etrendstore.se är då två siter jag aldrig kommer besöka, bara på grund av det här uppträdandet.

Isak 2008-10-15 00:46

Citat:

Originally posted by htiawe@Oct 15 2008, 00:28
Så lägg av nu, det här är tragiskt. nyamobiler.nu / Etrendstore.se är då två siter jag aldrig kommer besöka, bara på grund av det här uppträdandet.
Instämmer

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson