WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Behövet ett namn på mat & recept (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=30697)

Davve 2008-07-23 10:32

Skapa dig eget namn, se till att leverera bästa recepten med lite humor, så som Mat Tina gjort. Kalla det Mat Dittnamn .se

mynameisfredrik 2008-07-23 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av Maccke
har ett grymt namn om du har lite budget. skicka pm i så fall.

budget finns men då skall namnet vara vääääldigt bra, skicka pm om det hela så ser vi.

Citat:

Ursprungligen postat av Davve
Skapa dig eget namn, se till att leverera bästa recepten med lite humor, så som Mat Tina gjort. Kalla det Mat Dittnamn .se

Visst skall det vara humor i det hela men endå på en seriös nivå. Dock tror jag inte matfredrik är tilltalande nog, tack iallafal

WeaZear 2008-07-24 20:38

Citat:

Originally posted by ztream@Jul 22 2008, 21:36
bajsimaten.se
Kör hårt på denna :D

design.se 2008-07-24 22:03

Synd att tugga.se är uppgtaget. Hade blivit som att slå två flugor i en smäll, prata kan ju också betyda tugga ( i alla fall på skånska) och eftersom det skulle vara lite blogg så...

evomedia 2008-07-25 09:03

receptloggen.se

yourecept.se

Lediga=)

AnOnYmUs 2008-07-25 10:22

Lite OT men hur gick det med den dära idéen om att man skulle skriva in vilka ingridienser man hade hemma, så kunde man få upp vad man kunde tilllaga för ngt? Någon som vet?

Samben 2008-07-25 12:26

Förlåt för att jag inte kollade upp domänerna tidigare men här har du lite nya tips som är lediga.

mekkamat.se
matytan.se
matreceptet.se
kokebok.se
orientalfood.se
matsidan.se
mrfood.se
mrsfood.se
freddanfood.se/com
gemigmat.nu
sandwichrecept.se
matärgott.se

Kommer mer senare!

p.s listan tillagd i domäntips.

mynameisfredrik 2008-08-01 00:27

Citat:

Originally posted by AnOnYmUs@Jul 25 2008, 10:22
Lite OT men hur gick det med den dära idéen om att man skulle skriva in vilka ingridienser man hade hemma, så kunde man få upp vad man kunde tilllaga för ngt? Någon som vet?

Öppna din egen tråd, jag skiter i vad denna tjänst heter och inte det jag frågade om...

Ett namn är tagen nu..
Tackar för hjälpen endå..

Internet Sweden 2008-08-01 11:59

Citat:

Originally posted by wosbee@Aug 1 2008, 00:27
Öppna din egen tråd, jag skiter i vad denna tjänst heter och inte det jag frågade om...
..Ja du letar ju inte pluspoäng på wn iaf kan man ju konstatera..

Alex 2008-08-01 13:26

Det är alltid lika underhållande med medlemmar som inte kan uppskatta andras försök till att hjälpa till. På WN försvinner inga trådar. Ditt dåliga beteende blir ihågkommet av folket. Så nästa gång kanske du inte får lika bra respons som tidigare.

Vi borde kanske införa ett ratiosystem? En fråga kräver två svar, eller något. Så att man inte bara kan ta och ta, utan att ge.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson