WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Googlekonto avaktiverat (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29942)

mephisto73 2008-06-18 09:51

Uppdatering: jag har fått tillbaka access till mitt Google account, samtliga delar efter att har fått besvara ett antal frågor via mail.

Oklart varför det spärrades, men det är i alla fall avhjälpt.

Men man blir darrig när hela ens engagemang med Google stängs ner, med allt vad det innebär. I rättvisans namn så tror jag inte att Google stänger mailkontot även om det stänger av t.ex. AdSense??

tartareandesire 2008-06-18 14:20

Citat:

Originally posted by danielos@Jun 18 2008, 09:16
micmac, jo, Adsense verkar bruka göra så, mig stängde dom av innan utbetalning och blåste mig på runt 15 000.

Brukar göra vad?
Går det inte att ha tätare utbetalningar?

Conth 2008-06-18 14:50

Citat:

Originally posted by mephisto73@Jun 15 2008, 22:17
Är det någon som har erfarenhet av hur Google hanterar avaktiveringar, är det vanligtvis så att de stänger alla tjänster kopplade till samma konto (Gmail, AdWords, Adsense etc) även om den påstådda förseelsen gäller ex.vis AdSense?

Kommer f.n. inte in på någon av ovanstående.

Slävklart är du fortfarande välkommen att spendera pengar via Adwords även om du blir spärrad i AdSense

Danielos 2008-06-19 09:31

tartareandesire, hur menar du, i mitt adsense konto fanns det bara möjlighet att få utbetalt 1 gång per månad och jag hade runt 15000 innestående när kontot stängdes samt jag har sett att detta har hänt även andra.

tartareandesire 2008-06-19 10:09

Citat:

Originally posted by danielos@Jun 19 2008, 09:31
tartareandesire, hur menar du, i mitt adsense konto fanns det bara möjlighet att få utbetalt 1 gång per månad och jag hade runt 15000 innestående när kontot stängdes samt jag har sett att detta har hänt även andra.

Oki, det kanske inte är möjligt att få tätare än så..., men vad menar du att de brukar göra?

Danielos 2008-06-19 12:01

tartareandesire, jag ska omformulera mig och förtydliga genom att säga att det har hänt att google inte betalar ut innestående belopp när man stänger konton, det har hänt mig, micmac och i 3 andra fall jag känner till.

tartareandesire 2008-06-19 12:06

Citat:

Originally posted by danielos@Jun 19 2008, 12:01
tartareandesire, jag ska omformulera mig och förtydliga genom att säga att det har hänt att google inte betalar ut innestående belopp när man stänger konton, det har hänt mig, micmac och i 3 andra fall jag känner till.

Utifrån det är det kanske lite långsökt att säga att så "brukar de göra" =) De har trots allt ett ganska stort antal kunder.

ställan 2008-06-19 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:

Ursprungligen postat av danielos

Utifrån det är det kanske lite långsökt att säga att så brukar de göra =) De har trots allt ett ganska stort antal kunder.

Jag har träffat en kille som påstod sig ha $10'+ på sitt konto när det stängdes och han fick inga cash...

Någon som vet om det finns publisister som fått pengar trots att de blivit avstängda eller ska man sluta hoppas?

Kedi 2008-06-19 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av ställan
Citat:

Originally posted by -tartareandesire@Jun 19 2008, 12:06
Citat:

Ursprungligen postat av danielos

Utifrån det är det kanske lite långsökt att säga att så brukar de göra =) De har trots allt ett ganska stort antal kunder.

Jag har träffat en kille som påstod sig ha $10'+ på sitt konto när det stängdes och han fick inga cash...

Någon som vet om det finns publisister som fått pengar trots att de blivit avstängda eller ska man sluta hoppas?

Risken är stor att publister de pengar som de hade på sitt AdSense konto.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson