![]() |
Undra hur Sony Ericsson och Nokia kommer klara sig i världen nu?
|
Sen kommer ju det flera liknande produkter 3:e kvartalet; Nuvifone tex verkar väldigt intressant, Samsungs Omnia och HTC touch Pro är också intressanta.
|
interface: sluta skoja, alla förstår sig inte på dina skämt :)
|
Köpte mig precis en iPhone, gamla modellen såklart. Har nog aldrig tidigare varit så nöjd över en produkt.
|
Citat:
|
Citat:
Om det var precis asså. Länk |
Åhh vilket underbart sdk de verkar ha.
Det känns verkligen som om alla andra telefontillverkare ligger ljusår efter och det kräver att de kommer ikapp rätt snart. Annars kommer det bara att finnas überbra/snygga/funktionella program till iPhone eftersom det är så mycket enklare att utveckla för den. |
Funderar på att byta till en iPhone 3G efter att ha använt några generationer Windows-mobiler från QTEK/HTC.
Men jag hittar ingen info om Bluetooth och WLAN?! Åtminstone Bluetooth känns omöjligt att klara sig utan när man kört med trådlösa headset i över tre år. Någon som vet? |
Citat:
http://www.apple.com/se/iphone/specs.html som gav svar på min egen fråga! Mobila och trådlösa anslutningar UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz) GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) Wi-Fi (802.11b/g) Bluetooth 2.0 + EDR Nice! Jag ställer mig genast i kön! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson