WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Snapback.se (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29333)

Internet Sweden 2008-06-18 22:55

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Jun 18 2008, 19:27
Problemet är trovärdigheten och jag tycker något måste göras åt det. Annars tror jag det är stor risk att projektet går samma öde till mötes som Missdomain.
Nu får du faktiskt uppdatera mig - Skulle MissDomain inte vara trovärdigt - eller vad är det du försöker säga? Eller vilket öde åsyftas i ditt inlägg?

Daniel.st 2008-06-19 09:53

Citat:

Ursprungligen postat av Pokerkedjan
Citat:

Originally posted by -Daniel.st@Jun 16 2008, 15:14
Citat:

Ursprungligen postat av Maccke
Känns vettigt att visa namn/användar ID på alla som bjuder under auktionen. Tror det skulle öka trovärdigheten för systemet.

Jag kan hålla med om att den som vinner budgivningen kanske bör få den informationen eller ev. de som deltar i budgivningen men att visa upp all information rakt upp och ner för alla besökare tror jag inte att det finns något syfte med förrutom att stilla folks nyfikenhet.

Svarar ni överhuvudtaget på mailen?? Har skickat iväg flera stycken nu, och väntat i flera dagar Verkar inte ha någon vidare support. Sidan känns väldigt oseriös.

Vilken sida menar du? Jag är inte inblandad i snapback.se på något sätt.

Emil_P 2008-06-19 10:43

Citat:

Originally posted by Pokerkedjan@Jun 18 2008, 19:09
Svarar ni överhuvudtaget på mailen?? Har skickat iväg flera stycken nu, och väntat i flera dagar Verkar inte ha någon vidare support. Sidan känns väldigt oseriös.
Jag svarar på alla mail som kommer in, och jag kan inte se att jag missat något. Skicka ett PM här på WN om ditt ärende, så tar vi det denna väg.

tartareandesire 2008-06-19 11:29

Citat:

Ursprungligen postat av Internet Sweden
Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire
Problemet är trovärdigheten och jag tycker något måste göras åt det. Annars tror jag det är stor risk att projektet går samma öde till mötes som Missdomain.

Nu får du faktiskt uppdatera mig - Skulle MissDomain inte vara trovärdigt - eller vad är det du försöker säga? Eller vilket öde åsyftas i ditt inlägg?

Sorry, det gick visst att misstolka det där inlägget. Menade inte att Missdomain inte skulle vara trovärdigt utan att sidan mer eller mindre gått under även om den verkar vara ha återvänt från de döda åtminstone lite grann på sistone.

Internet Sweden 2008-06-19 11:39

Ja, det var ju skönt att jag inte missat något då..

- men se så olika vi kan se på en verksamhet, jag har uppfattat MD som att det sista halvåret skett ett betydande antal förbättringar
- främst funktionellt, men även i "grunden" - eftersom det numera är gratis att använda plattformen, (där det även går att kommunicera mellan säljare och budgivare).
Det du betalar för är ju extratjänsterna - om de då behövs..

Skulle väl säga att MD är det mest "levande" i sitt slag på den Svenska marknaden iaf..eller?
..syns ju tom på WN med banner..

Edit: Sen att Emil_P valt att inte uppdatera sin användarprofil på WN med att ta bort uppgifterna om att han har med MissDomain att göra - är en annan sak - men det finns väl skäl till det mesta.. men eftersom det inte stämmer, skulle ju det vara intressant att veta vem som står bakom Snapback AB..
- Är det något du vill svara på, Emil?

tartareandesire 2008-06-19 12:08

Håller med dig men sidan har väl aldrig kommit till liv igen på samma sätt som tidigare.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson