WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   hur ska jag få dom att köpa domänen av mig (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29288)

tartareandesire 2008-05-14 00:29

Haha, så sant som det är sagt, tyvärr så får ju vi andra betala för alla fängelsekunder

WebboT 2008-05-14 00:33

Citat:

Originally posted by tartareandesire@May 13 2008, 17:29
Haha, så sant som det är sagt, tyvärr så får ju vi andra betala för alla fängelsekunder
Ja tänk va många fulregistrerare det sitter i Svenska fängelser......hur ska dom få plats med alla?

Timofey 2008-05-14 01:18

Vi får hoppas att Upsales hittar tråden.
Upsales, om ni läser detta -> läs tråden från början och lycka till med att sätta dit personen i fråga!
Och en sak till ... om ni behöver domännamnet - betala inte för det! För om personen inte får betalt så har han ingen användning av domännamnet ändå. Sådana saker har jag erfarenhet av.

Lite sökord för att hjälpa er: Upsales Nordic AB upsales upsalesnordic upsales.com upsalesnordic.com

P.s. Ryttersson, du borde bli bannad från WN

Ryttersson 2008-05-14 12:11

Citat:

Originally posted by alltinggratis@May 14 2008, 01:18
Vi får hoppas att Upsales hittar tråden.
Upsales, om ni läser detta -> läs tråden från början och lycka till med att sätta dit personen i fråga!
Och en sak till ... om ni behöver domännamnet - betala inte för det! För om personen inte får betalt så har han ingen användning av domännamnet ändå. Sådana saker har jag erfarenhet av.

Lite sökord för att hjälpa er: Upsales Nordic AB upsales upsalesnordic upsales.com upsalesnordic.com

P.s. Ryttersson, du borde bli bannad från WN

Hur kan ni veta att jag fulreggat domänen ? prova läs igenom så kan ni se att ni aldrig kan bevisa att jag fulreggat den , Jag har ett gott hjärta :)

Craxen 2008-05-14 12:15

Ryttersson varför reggade du domänen ?

Vad var ditt syfte med den registreringen

Citat:

kan jag länka min domän till min hemsida www.bloggbimbos.se så kanske dom börjar bry sig ? bara jag inte kan åka dit för varumärkesintrång när jag använder domänen ?
när du skriver detta så låter det inte direkt som om du hade någon annan tanke än att försöka sälja den till dom.

Du frågar dessutom om du kan åka dit för varumärkesintrång för att sedan skriva att dom inte har varumärkes registrerat det namnet. Testa och se.

Tänkte att jag oxå skulle hälpa till med lite sökord.
Upsales Nordic AB upsales upsalesnordic upsales.com upsalesnordic.com Upsales CRM Executive Prospecting

jonny 2008-05-14 12:29

Citat:

Originally posted by Ryttersson@May 14 2008, 12:11
Hur kan ni veta att jag fulreggat domänen ? prova läs igenom så kan ni se att ni aldrig kan bevisa att jag fulreggat den , Jag har ett gott hjärta

Det kunde inte vara tydligare om hela tråden bytts ut med gamla klassiska
Kod:

<h1><BLINK>FULREGISTRERING</BLINK></h1>
Vänligen förklara varför det inte är en fulregistrering och varför vi inte skulle tycka illa om dig.

Osiris 2008-05-14 13:45

Citat:

Originally posted by Ryttersson@May 14 2008, 12:11
Hur kan ni veta att jag fulreggat domänen ? prova läs igenom så kan ni se att ni aldrig kan bevisa att jag fulreggat den , ...
Eftersom det väl är upp till Byrådets eminenta kunnande inom nätet så kan du vara lugn för att det skulle bli ett godtyckligt beslut till din nackdel :)

Väntar fortfarande på en motivering till varför detta inte är en fulregistrering...

tartareandesire 2008-05-14 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av WebboT
Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire

Ja tänk va många fulregistrerare det sitter i Svenska fängelser......hur ska dom få plats med alla?

Jo, det var ju det jag menade

Ara 2008-05-14 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av rhdf
Citat:

Ursprungligen postat av hnn
Och har du då tur, så behöver du inte oroa dig om vad du får till mat imorgon då vanligtvis svenska fängelser serverar tre mål om dagen.

Det är tyvärr inte olagligt att vara korkad i Sverige ;)

Det borde bli det.

Karman 2008-05-14 15:01

Den sista idioten är inte född.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson