WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Proinet nere! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=28780)

wooper 2008-04-22 22:00

Citat:

Originally posted by Seattlegrunge@Apr 22 2008, 21:09
Hur fan kan man lyckas åstadkomma så mycket problem/fel som detta företag?
Hur fan kan man fortfarande vara kvar hos det företaget?

Seattlegrunge 2008-04-23 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av wooper
Citat:

Ursprungligen postat av Seattlegrunge
Hur fan kan man lyckas åstadkomma så mycket problem/fel som detta företag?

Hur fan kan man fortfarande vara kvar hos det företaget?

Det är jag egentligen inte... utan har det mest som slit och släng nu efter allt megastrul som ägt rum!
Men nu fungerar det inte ens att ha kvar Proinet som slit och släng... pinsamt.

Zittan 2008-04-23 20:35

Har kvar en väldigt inaktiv sida hos proinet men funderar på att flytta den även om den ska läggas ner, för det här fungerar inte.

Härom veckan förlorade jag även min .org-domän då de glömt att förnya åt mig. Dock har de inte skickat ut någon faktura för förnyelsen men vi får väl se, den kommer väl nu när jag skriver det här.

klein 2008-04-25 09:44

Citat:

Originally posted by EvinDesign@Apr 21 2008, 18:37
Nu är det måndag och fortfarande ingen mail, ingen cpanel, ingen whm och viktigast av allt inte ett KNYST från proinet. Och ingenting på deras driftinfo sida heller??

Jobbar man på att fixa problemet? Hur länge ska det vara nere? Var detta planerat?

Mina kunder förlorar pengar och jag förlorar kunder...Väldigt oseriöst företag, finns det ens någon sitter där??

1) Börja med felrapportera till [email protected] . Typ domän, vilken server du ligger på osv..
2) Problemet är löst vad det gäller mailen på web03.

Om du har ett seriöst problem, försök och få samband med oss först. Det finns lite updatera kontakt info på proinet pitoreska hemsida.

klein 2008-04-25 09:46

Citat:

Originally posted by Zittan@Apr 23 2008, 20:35
Har kvar en väldigt inaktiv sida hos proinet men funderar på att flytta den även om den ska läggas ner, för det här fungerar inte.

Härom veckan förlorade jag även min .org-domän då de glömt att förnya åt mig. Dock har de inte skickat ut någon faktura för förnyelsen men vi får väl se, den kommer väl nu när jag skriver det här.

Som sagt , om du mailar [email protected] , så kan vi lösa problemet åt dig. Många verka gå ut forum mesta för vilja "sunka" ner varumärket proinet, inte för att man vill ha en lösning på problemet.

Dennis Holm 2008-04-25 09:51

Citat:

Ursprungligen postat av klein
Citat:

Ursprungligen postat av Zittan

Som sagt , om du mailar [email protected] , så kan vi lösa problemet åt dig. Många verka gå ut forum mesta för vilja sunka ner varumärket proinet, inte för att man vill ha en lösning på problemet.

tycker det låter som lite desperation för att man haft problem.
Jag vet att det inte är populärt att ringa till proinet.
Vet även att det ofta inte är svar eller är dåliga svar på både telefon och email.
Flera har inte fått svar ifrån supporten.
Så lägg ner med skitsnacket. Ta det som en man.
Ni har haft problem och supportmail har antingen inte kommit fram eller så har ni haft för många.
Och varumärket proinet. skärpning. Det är inte mycket kvar nu.
Det går o bygga upp igen men.. kom inte hit o ljug eller försöka svartmåla andra som faktist har problem som ni inte besvarar eller ordnar på det vis så kunderna var nöjda.

skärpning.

hnn 2008-04-25 09:54

Kjetil gjorde nog rätt att lämna skeppet innan det sjönk...

[TILLÄGG]
Hur är det med det gamla uttycket "Behandla andra som du själv vill bli behandlad.".

wooper 2008-04-25 10:28

Hm.. vad är det som händer hos Proinet egentligen?
Förut fanns det i alla fall en (dåligt) fungerande hemsida, men nu möts man av en sida som vilken klåpare som helst kan sätta ihop. Hur svårt kan det vara att slänga ihop något halvvettigt, eller bygga vidare på den sajten ni hade innan? Era kunder lär ju inte vara glada över hur saker och ting ser ut, som utomstående känns det som de bara går nedåt.

klein 2008-04-25 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av mervinst
Citat:

Originally posted by -klein@Apr 25 2008, 09:46
Citat:

Ursprungligen postat av Zittan

Som sagt , om du mailar [email protected] , så kan vi lösa problemet åt dig. Många verka gå ut forum mesta för vilja sunka ner varumärket proinet, inte för att man vill ha en lösning på problemet.

tycker det låter som lite desperation för att man haft problem.
Jag vet att det inte är populärt att ringa till proinet.
Vet även att det ofta inte är svar eller är dåliga svar på både telefon och email.
Flera har inte fått svar ifrån supporten.
Så lägg ner med skitsnacket. Ta det som en man.
Ni har haft problem och supportmail har antingen inte kommit fram eller så har ni haft för många.
Och varumärket proinet. skärpning. Det är inte mycket kvar nu.
Det går o bygga upp igen men.. kom inte hit o ljug eller försöka svartmåla andra som faktist har problem som ni inte besvarar eller ordnar på det vis så kunderna var nöjda.

skärpning.

Det kan ibland vara svårt att komma fram på telefon.. Det stämmer, en del ringer också om support på väldigt udda tider på dygnet.. Inte ovanligt att det ringe kl 23.00.

Vi får in mail på [email protected] regelbundet så adressen fungera, dock rekomederas inte att man mailar från hotmail.com adresser.

klein 2008-04-25 10:40

Citat:

Originally posted by wooper@Apr 25 2008, 10:28
Hm.. vad är det som händer hos Proinet egentligen?
Förut fanns det i alla fall en (dåligt) fungerande hemsida, men nu möts man av en sida som vilken klåpare som helst kan sätta ihop. Hur svårt kan det vara att slänga ihop något halvvettigt, eller bygga vidare på den sajten ni hade innan? Era kunder lär ju inte vara glada över hur saker och ting ser ut, som utomstående känns det som de bara går nedåt.

Men den sidan du ser nu, som hemsida nu, är en temporär sak.. Men det står hur du kommer ikontakt med proinet och vad du vänder dig med support ärenden.

Klåparen är undertecknad själv med emacs som editor, därav resultatet.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson