![]() |
Citat:
|
Citat:
|
fabian word up!
|
Till ämnet nu.
Hur ska man lösa så att alla "nyheter" inte är gammla nyheter kopierade från andra ställen ? |
Det du *bara* behöver göra, är att hålla koll på vad alla större tidningar runt om i världen skriver, det är väl ändå bara det Aftonbladet osv gör här i Sverige ändå..
|
Citat:
Men motivera varför du vill ha dagsfärska nyheter så kanske det går att komma fram till något. WN är i mina ögon ett forum och inte en nyhetsportal. Det finns journalister som har betalt för att snabbt skriva om nya saker inom sina områden. Låt dem gör det, så kan vi diskutera webbutveckling här på WN så länge. |
Om det finns wn-pengar att göra något för så skulle inte jag rösta på att använda dessa till att skriva "egna nyheter".
Jag tycker det finns tillräckligt med nyhetssajter, bloggar etc som förser oss med nyheter. Och många av de mest intressanta hamnar i nyhetsdelen här på wn så att man slipper följa alla nyhetssajter själv. Perfekt tycker jag. |
Citat:
Som ja skrev i första posten, istället att "vi" alltid länkar till nyheter så skulle det vara bra om dom andra länkade till nyheter här = Vilket driver in mer trafik hit, istället för bara ut. och det gör sajten ännu mer populär, dvs man kanske får mer/bättre svar på sina frågor här. |
Citat:
Vet man vad det kostar att annonsera på WN och räknar banners under en månad så har du ett hum om det. Sen kostar hårdvara, drift och nät också. |
Jag skulle kunna tänka mig att få betalt för att vara medlem på WN ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson