![]() |
Jag tycker sidan är för mörk, det känns inte som ett nöjescommunity men det kanske du kan fixa genom pimpa loggan.
Loggan känns ganska tagen, troligtvis för att jag sett det där stjärn-O:et i en massa andra loggor (jag tror inte andra skulle störa sig på det så ta inte bort det =). Men lite mer färg skulle nog inte skada.. alt få in någon bild som har med nöje att göra. När man drar/håller muspekaren över en knapp i menyn så vill jag gärna att den ska byta färg. Resten tycker jag ser bra ut! |
Tack!
Ska fixa till loggan lite, är medveten om att den sjunker in i resten av designen, den behövs sticka ut mer somsagt! Betaskylten försvinner självklart när sidan är klar för släpp :) Martin; Du kanske använder en lite gamlare webbläsare? Menyn har nämligen redan en hover-effect.. Tack! |
Citat:
|
Haha, alright. :) Då var det problemet löst ;)
|
Vet inte om det bara är jag (så är det antagligen) men det borde bestämt stavas "wohoo", av samma anledning som att det t.ex. stavas "yahoo".
Off-topic men hör till min post är att jag blir asirriterad på att Unibet döper sin kampanj till "sha-la-la" när det stavas "tja-la-la". :P |
Nej där håller jag inte med.
Ju färre bokstäver i en domän, desto bättre, desto lättare att komma ihåg. "Bli medlem på den här sidan, wohoo med två o i slutet", istället för "bli medlem på woho.se" .. Lättare att komma ihåg? Det är bara min åsikt :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson