![]() |
Jag som trodde min förra LG TX var slimmad men Macbook Air får LG TX att se dum ut ;-)
EDIT: http://www.apple.com/macbookair/features.html - TouchPaden var ju också lagom galen! |
Priserna har legat ute på applestore.se sedan igårkväll för den som vill förkovra sig mer, jag beställde en direkt efter keynoten.
|
Är det bara jag som inte gillar små/tunna laptops??
Tycker det är riktigt obekvämt med små tangenter osv.. Nej..kände ingen "måste ha" känsla öht när jag såg denna. |
Har sneglat på Sony Vaio's minstingar men MacBook'en är ju bara ett måste!
|
Tangentbordet är nog inga problem i det här fallet eftersom Airen har ett fullstort tangentbord.
|
Jag tycker den är för dyr och seg men annars sjukt fin :)
|
Fick nån mail utskick igår från Apple.
Priset ligger runt: Apple Store för konsumenter: 16 495 - 28 060 kr Man blir grymt sugen :o |
Jag använder ett program som heter Ukilele för att göra om tangentkartan på min amerikanska macbook. Det fungerar bra.
|
Vill ha faktorn är Stor, för stor tror jag ger vika under kvällen och beställer en.
Har redan siktat in mig på att jag inte klarar mig utan en. |
Dum fråga kanske men hur blåser man sin dator och ominstallerar om man inte har någon CD/DVD läsare? Visst finns det extrerna sådana men inte kan man väl göra det via en läsare på en annan burk?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson