![]() |
Du ställer frågan i ett forum för datanördar.. :rolleyes:
På nåt sätt känns de(och jag) inte som den typiska MMS-användaren. Så fort dina vänner börjar få såna där små saker.. "ungar" .. så kommer du att upptäcka att man även får spam med MMS. MMS har funnits ett bra tag nu och har väl kanske inte varit någon direkt succe, men jag förmodar att det till största delen beror på att endast vissa dyrare mobiler varit utrustade med kameror. Idag har i stort sett alla mobiler en inbyggd kamera, och "vanliga" människor tar kort och skickar bilder till höger och vänster. Jag tror att användandet av MMS kommer fortsätta att öka stadigt. |
Skickar något mms i veckan och får nästan alltid tillbaka ett om man börjar att skicka ett själv.
|
Jag använder sms MYCKET. men jag använder även mms.. ibland säger en bild mer än tusen ord..
|
För att fortsätta på en redan gammal tråd kan jag också kommentera att jag använder MMS och SMS dagligen. När jag ser roliga grejer rapporterar jag med bilder till polare.
Det är rätt kul att själv få sådanna MMS. |
jag och vänner använder det aldrig, men min sambo och hennes väninna använder det ofta. för dom skickar bilder på sina hundar osv..
|
0.73 mms per mobilkund per månad, 1.7 i norge i jmf
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson