Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyB
Vill du påstå att google inte sysslar med något sådant är du naiv eller helt enkelt inte påläst.
|
Om du anser att Google genom att följa sitt användaravtal sysslar med bedrägeri eller ens fuffens, ja, då är jag naiv.
Man kan ogilla Googles sätt att sköta sina affärer, men faktum är att jag tycker det är den som som accepterar ett avtal där man tillåter sin motpart att stänga ner konto utan att förklara varför, som är naiv.
|
Du menar att det står i deras användaravtal att de får stänga ner ens konto och ta ens pengar utan att förklara varför? Det är en liten hake dock, för att de skall få göra detta, skall man ha brutit mot deras regler. Men det som gör det så roligt för dom är att de kan stänga av dig och påstå att du gjort något fel, och oavsett om du har gjort det eller inte så tänker de inte diskutera saken vidare, för de "får inte gå in på sådana detaljer" när det gäller någons avstägning. Google FÅR inte berätta varför man är avstängd. Det tycker jag är strålande. Tycker inte det är naivt att bli medlem från första början för man kan ju inte förneka att det låter väldigt schysst och låter inte som att man ska bli blåst. Jag kallar det för bedrägeri när de påstår att man kan använda programmet sålänge som man följer reglerna. Och när man sen följer reglerna så går de ändå in och stänger av ens konto preciiis innan första månaden gått och på så sätt fryser de in över 30 000kr. Följer reglerna, tjänar pengar, google tar ens pengar ändå. Ber om ursäkt för den här svårlästa brödtexten, min enter-knapp tycks ha gått sönder.
|