![]() |
skulle klart rekommendera Proinet och Kjette.
|
Kan låna denna tråden istället för att starta en ny.
Det gäller mitt Crystone hotel. Traffic 10.1 GB 10 GB Overusage ( 102769 KB ) Mar-03-2008 13 Jag får använda mig av max 10gig/mån. Well det är en ny månad men datan i statsen har ännu inte nollställts. Samt overusage, vad menar dom med det? jag vet vad overusage betyder, men borde inte sidan stängas ner helt om man har passerat gränsen? Har självklart mailat supporten utan svar. |
Normalt stänger inte många webbhotell av dig när du drar över trafik utan debiterar det extra. Kan bli ett jävla liv om man bedriver en större site som skulle blivit nerstängd pga man råkar dra över lite trafik.
|
Citat:
frågan är bara varför det inte har nollställts. |
Varför det inte har nollställts kan nog ingen svara på här, dock kanske den räknar dagar och inte rakt av på månader? Alltså om du beställde kontot mitt i en månad så kanske det nollstlls mitt i andra månaden.
|
Citat:
Men jag tror inte det, den mätaren har inte rört på sig ofta. :( Hoppas dom svarar per mail imorgon :) |
[QUOTE=Osiris,Nov 16 2007, 02:20]
Citat:
Att få svar klockan tre på natten av ett webbhotell när man har ett viktigt ärende, eller om personalen hjälper till att hitta orsaken till något problem man har kan vara exempel på saker man normalt inte kan förvänta sig men som man kan tycka är viktigt. |
Omid: Det skulle vara väldigt effektivt om man hade support på natten, man får ju tänka på nattmänniskorna också :)
Det räcker med en som sköter alla ärenden. självklart blir det väntetid, men supporten finns där. |
Kan ju hända att det beror på att det är skottår, på jobbet så var stämpelklockan helt ur funktion bara på grund av denna udda dag.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson