WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Fråga Binero VS Crystone ? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=25075)

jacobjs 2008-01-21 22:24

skulle klart rekommendera Proinet och Kjette.

pokerstjärna 2008-03-04 02:45

Kan låna denna tråden istället för att starta en ny.
Det gäller mitt Crystone hotel.

Traffic 10.1 GB 10 GB Overusage ( 102769 KB ) Mar-03-2008 13

Jag får använda mig av max 10gig/mån.
Well det är en ny månad men datan i statsen har ännu inte nollställts.
Samt overusage, vad menar dom med det? jag vet vad overusage betyder, men borde inte sidan stängas ner helt om man har passerat gränsen?

Har självklart mailat supporten utan svar.

patrikweb 2008-03-04 02:48

Normalt stänger inte många webbhotell av dig när du drar över trafik utan debiterar det extra. Kan bli ett jävla liv om man bedriver en större site som skulle blivit nerstängd pga man råkar dra över lite trafik.

pokerstjärna 2008-03-04 02:51

Citat:

Originally posted by patrikweb@Mar 4 2008, 03:48
Normalt stänger inte många webbhotell av dig när du drar över trafik utan debiterar det extra. Kan bli ett jävla liv om man bedriver en större site som skulle blivit nerstängd pga man råkar dra över lite trafik.
Ja det har du självklart rätt i.
frågan är bara varför det inte har nollställts.

patrikweb 2008-03-04 02:56

Varför det inte har nollställts kan nog ingen svara på här, dock kanske den räknar dagar och inte rakt av på månader? Alltså om du beställde kontot mitt i en månad så kanske det nollstlls mitt i andra månaden.

pokerstjärna 2008-03-04 02:59

Citat:

Originally posted by patrikweb@Mar 4 2008, 03:56
Varför det inte har nollställts kan nog ingen svara på här, dock kanske den räknar dagar och inte rakt av på månader? Alltså om du beställde kontot mitt i en månad så kanske det nollstlls mitt i andra månaden.
Ja det är med möjligt.
Men jag tror inte det, den mätaren har inte rört på sig ofta. :(
Hoppas dom svarar per mail imorgon :)

omid 2008-03-04 03:16

[QUOTE=Osiris,Nov 16 2007, 02:20]
Citat:

Ursprungligen postat av citrusen,Nov 15 2007, 23:32
Supporten
Det enda som jag bryr mig om är huruvida supporten löser problem eller inte.
Söker du en trevlig, och eventuellt kunnig, support kan du alltid välja Loopia. De är åtminstone artiga men samtidigt kan jag inte komma på sist då deras support var annat än just bara artiga och knappast hjälpte till eller hade vetskap om min supportfråga.

Det handlar ofta inte om hur många artighetsfraser supporten använder, utan om man känner att de svarar snabbt och i vissa fall gör saker utöver vad som kan förväntas av en support.

Att få svar klockan tre på natten av ett webbhotell när man har ett viktigt ärende, eller om personalen hjälper till att hitta orsaken till något problem man har kan vara exempel på saker man normalt inte kan förvänta sig men som man kan tycka är viktigt.

pokerstjärna 2008-03-04 03:19

Omid: Det skulle vara väldigt effektivt om man hade support på natten, man får ju tänka på nattmänniskorna också :)
Det räcker med en som sköter alla ärenden. självklart blir det väntetid, men supporten finns där.

htiawe 2008-03-04 05:28

Kan ju hända att det beror på att det är skottår, på jobbet så var stämpelklockan helt ur funktion bara på grund av denna udda dag.

JimmyOh 2008-03-04 07:22

Citat:

Originally posted by jacobjs@Jan 21 2008, 23:24
skulle klart rekommendera Proinet och Kjette.

Haha, du måste ju ändå skämta. :P

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson