![]() |
Kör Firefox.
|
klickade i Firefox, men kör egentligen lika mycket med Opera. När jag utvecklar testar jag också i IE7 (ibland IE6 också) och även Safari.... Det blir många :)
|
Mest Firefox, men eftersom den är så ostabil under linux blir det lite Opera ibland också.
|
Citat:
|
Internet Explorer 7 - har hittills inte funnit en enda anledning att välja Firefox före denna eminenta webbläsare...
:-) |
Citat:
|
Kör mest med IE7 och lite Firefox, har en hel del utländska IT projekt och där är det oftast IE som används ex vid bygge av intranät samt bygger olika lösningar i .net mot oracledatabaser, vet inte om det är fel på mina kunder, men det kan ju vara så som det skrevs ovan att flertalet sitter vid MS miljöer och då faller sig IE naturligt.
|
I nämnd ordning Flock beta 1.0, Opera 9.50, IE7 (eftersom ett stort antal siter inte fungerar i de andra, t.ex, Aftonbladet webbTV) och slutligen Firefox för de ev tillägg som inte fungerar i Flock ännu.
|
Citat:
|
Använder Opera men även Firefox vid vissa tillfällen (då man tvingas använda annan webbläsare).
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson