WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad använder ni för browser (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=24455)

j3rk3r 2007-10-20 12:55

Kör Firefox.

ChLa 2007-10-20 13:18

klickade i Firefox, men kör egentligen lika mycket med Opera. När jag utvecklar testar jag också i IE7 (ibland IE6 också) och även Safari.... Det blir många :)

Santos 2007-10-20 13:57

Mest Firefox, men eftersom den är så ostabil under linux blir det lite Opera ibland också.

crazzy 2007-10-20 17:11

Citat:

Originally posted by Santos@Oct 20 2007, 13:57
Mest Firefox, men eftersom den är så ostabil under linux blir det lite Opera ibland också.

vadå ostabil? min e underbart stabil.. krashar aldrig och får jag för mej en killall firefox-bin så laddar de senast öppna flikarna.. underbart..

Xamda 2007-10-20 17:35

Internet Explorer 7 - har hittills inte funnit en enda anledning att välja Firefox före denna eminenta webbläsare...

:-)

Santos 2007-10-20 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av crazzy
Citat:

Ursprungligen postat av Santos

vadå ostabil? min e underbart stabil.. krashar aldrig och får jag för mej en killall firefox-bin så laddar de senast öppna flikarna.. underbart..

Nu har den i och för sig inte krashat på ett tag, men det har länge varit så att den har fryst helt när man har hållit med med flashvideos. Det kanske är flash-pluginen som det är fel på, vad vet jag.

Vatos Locos 2007-10-20 18:05

Kör mest med IE7 och lite Firefox, har en hel del utländska IT projekt och där är det oftast IE som används ex vid bygge av intranät samt bygger olika lösningar i .net mot oracledatabaser, vet inte om det är fel på mina kunder, men det kan ju vara så som det skrevs ovan att flertalet sitter vid MS miljöer och då faller sig IE naturligt.

offsee 2007-10-20 18:46

I nämnd ordning Flock beta 1.0, Opera 9.50, IE7 (eftersom ett stort antal siter inte fungerar i de andra, t.ex, Aftonbladet webbTV) och slutligen Firefox för de ev tillägg som inte fungerar i Flock ännu.

ChLa 2007-10-20 20:09

Citat:

Citat:

Originally posted by -crazzy@Oct 20 2007, 17:11
Citat:

Nu har den i och för sig inte krashat på ett tag, men det har länge varit så att den har fryst helt när man har hållit med med flashvideos. Det kanske är flash-pluginen som det är fel på, vad vet jag.

Skulle tro de, eftersom jag aldrig heller har fått min Firefox att krasha under Linux (däremot har det hänt någon gång under Windows)

dAEk 2007-10-21 18:57

Använder Opera men även Firefox vid vissa tillfällen (då man tvingas använda annan webbläsare).

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson