![]() |
Citat:
|
Att sätta en gräns på 100 inlägg är galet, vet ni hur mkt skit-inlägg det kommer postas bara för nå upp till den nivån?! (syftar mest på nya medlemmar)
Det kommer bli otroligt mkt "ja det är en bra ide" "creds till blabla" och trådarna kommer växa med oväsentlig information. Att sedan bygga upp något som kostar för medlemmarna är ännu ett sätt döda ett forum. Det finns flertal "bra" domäner till försälning, och då syftar jag på IDN med. Ta inte kål på den delen bara för att ett fåtal personer inte har styrkan nog för att inte kunna läsa tråden. Varför skapa ännu mer jobb till moderatorna? Jag kan däremot hålla med om att det är massvis av fejkade bud här på WN, allt för att trissa upp priserna. Då föreslår jag bara en plugin till försäljningstråden där köparen kan välja att vara anonym och lägga bud, men att moderatorerna kan se vem det är, samt ip-adress. Vet inte om detta finns, men det borde väl inte vara allt för svårt att efterlysa, det finns ju flertal bra kodare här. |
Skulle någon tokposta så lär de bli bannade :)
|
* IDN måste vara över 12 månader gamla (ELLER säljas ihop med icke IDN.) t.ex. röka/roka.se
* Bud måste ges i tråden. Annars säger jag också..kör som nu. |
Kan inte moderatorer blanda sig in lite i tråden så får vi höra vad ni tycker också :)
|
Fattar inte varför att såfort det kommer en tråd där man klagar över inläggen här på WN så blandas pengar in.
Seriöst, helt ärligt, skulle ni vilja betala för något här??? Jag håller med jonny, 100 inlägg och hårdare moderering i köp & sälj. Håller med att det kan vara en ide att man kan välja att vara anonym i tråden. |
Jag tycker nog krav på en eller två månaders medlemsskap också låter vettigt.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson