![]() |
Jag har aldrig blivigt av med något paket eller försenat, tar alltid 2 dagar för mina paket att nå min dörr med post snubben.
och jag handlar minst 1gr/månan Datorer samt komponenter. Men jag e stockholmare har väl med det att göra?, extra ärlig perssonal ;) // Johan :) |
För oss har det aldrig försvunnit något på posten
Även om det varit märkt med "CD produkter" - "DVD fodral" samt haft tejp med adress till webshop mm. MEN... däremot har vi fått returer som bara varit att slänga... Våra paket där vi säljer 100 pack CD-r i cakebox som kommit i retur har flera gånger varit mer eller mindre pulveriserade... och man ser att det inte är någon som råkat tappa det en gång utan det är snarare så att några sommarjobbare eller anställda på posten som är jäkligt missnöjda med sitt jobb har sparkat fotboll med paketen. |
Jag bara måste hålla med er andra här. Posten är skit och bryr sig inte ett dugg om sina kunder. Själv har jag 26 ärdenden på reklamationsservice. Sista brevet som inte kom fram till mig kostade mig 1800 kronor. Fast denna gången tänker jag kräva posten på dom pengarna, om jag så skall gå ända till EU-domstolen. :angry:
|
Citat:
Så överstiger det en viss summa så brukar vi skicka det som Postpaket istället för då får vi kollinr. Tyvärr drabbar detta kunden eftersom han/hon får vänta någon dag extra. Som tur var kommer SMS-avisering snart så man slipper en eller två dagar extra på avi-lappen. Dessa sommarjobbarna är alltid lika roliga. Förra veckan fick vi tillbaka 5-6 paket som var öppnade, tömda och sen igen tejpade. Som tur var är det Brevpostförskott så förhoppningsvis ska vi få ersättning för allt som tagits. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson