![]() |
Jag hade samma tanke att köra en del backup mot Strongbox, jag frågade även och fick till svar att det inte var något problem, det handlade om ca 20GB.
En annan sak som jag precis märkt är att när jag försökte koppla en till domän till kontot så löser de det genom en frame lösning. Någon som har någon idé varför de gör på detta sättet? hwisgi.com > rootmapp jedisthlm > rootmapp/jedisthlm.com/ Testa att slå in jedisthlm.com så ser ni vad jag menar, inte riktigt snygg lösning enligt mig. |
Enligt tjejen du snackade med skulle man alltså inte få göra ett lösenordsskyddat script för ex. en administration av en site eftersom att det inte skulle vara publikt?
Intressant vore ju om de satte en begränsning på 10kbit/s på dig, de garanterar väl inte sin trafik utan säger bara att det är ett max? |
Nu har jag bytt tillbaka till min gamla host bara för att slippa att min mail ligger nere, de har inte svarat på mina mail på några dagar, suck
|
Citat:
Aja, om man nu inte får ha sockersöta "lösenord" så kan man ju kryptera sin 20gb garbage-backup och lägga den så jävla publikt det bara går och då bryter man inte mot några som helst "regler" dom nu har. Deras support verkar ju vara... ja, pucko. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson