![]() |
Försöker du sno tråden distansdata ;)?
|
De finns ingenting som kan bevisa vardera, det är ju antinge snack från ena sidan eller snack från andra..
Sen håller jag med Danski om att statistiken kanske du ska publicera för oss här i forumet för att överhuvudtaget få folk att bli intresserade. Sen priset är ju helt åt pipan enligt mig. :) Lycka till med försäljningen! OS: värdering på 45k och du startar budgivningen på 7k? huh? Med andra ord desperat att få den såld. Är de något som krisat? hehe, ne skämtåsido. |
Hmm, det är bättre o sätta lägre utgångspris än för högt. har just nu ett bud på 10.000kr. Sedan begär jag inte 40k kr.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det finns en redirect som jag tydligen även måste få in bloggsite.se på. Programvaran jag använder är lite knepig för det är ju inte indexsidan man kommer till egentligen utan en annan sida på siten och därför en redirect i .htaccess Nu lämnar jag tråden så att trådskaparen får tillbaka den. Over and out. |
Viktigt att du får rätt på det där med www och utan www, för som det är nu så tror jag nog Google och andra sökmotorer blir ganska förvirrade...
|
Citat:
Jag har visserligen i Googles webadmin lagt in att dom ska använda med www, men det finns ju andra sökmotorer också. |
Citat:
|
Storen du verkar inte svara på dina PM så jag tar det här. Är du sugen på mobbego fortfarande eller?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson