![]() |
Varför är du ens kvar där?
|
Måste bara citera lite utdrag i deras mailkonversation för att avreagera mig.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Softit kommer med: Citat:
En annan rolig detalj är att när vi bad dem lägga till MX-records (ja det är korrekt uppfattat, dom tillåter inte att kunden gör sådant själv) för att vi bytte mailserver till Google´s gmail så gjorde dom tydligen något galet, alla mail som dom skickar till oss hamnar på deras lokala mailserver som vi inte kollar, alla mail som andra skickar till oss hamnar hos Gmail. |
Citat:
Jag hoppas att alla som eventuellt funderar på att bli kunder hos SoftIT googlar och hittar denna tråden. |
vilken version på advantage använder dom egentligen?
jag ringde advantage och fick lite info. http://devzone.advantagedatabase.com...y=20&Release=1 versionslista. http://devzone.advantagedatabase.com...nt.aspx?key=20 Du kan ringa +44 1173339032 och prata med dom på UK support. email: [email protected] dom pratade om att om det är en äldre version än 7.0 så kanske UK sales kan ordna något eller att UK sales kan ordna det med US sales/support.. Vilket mekk :/ ifall softit's version är äldre än 7.0 så fattar jag inte varför dom inte har uppgraderat :/. |
Jag har inte framför mig vilken version dom använder, men jag vet att de verktyg för att hantera databasen som man kan få tag på av advantage inte är kompatibla med den version av databasen som SoftIT kör.
Well, om några dagar är flytten klar iallafall. |
Citat:
Ett webbhotell att nästan frukta. Mardrömmar i all ära när ens sidor inte står rätt till. |
Framför allt skulle man kunna förvänta sig en lite trevligare support och mer kompetent.
Oavsett om jag ringer och skäller ut supportpersonalen efter noter eller är lugn, så ska dom alltid vara lugna och tillmötesgående. |
Visst är det trevlig när personalen på webhotellet är trevliga men just inkompetensen är det som chockar mig mest i detta fallet.
|
Citat:
om någon vill ha en kan jag sälja ballonger med smiley gubbe på och en liten vibrator fastspänd i ett snöre som gör så den nickar.. Nickedocka ;). Har själv pratat med folk i kundtjänst på vissa ställen som lovar högar av guld och glad musik.. o så ringer man en vecka senare och undrar varför inget hänt.. |
fabian, jag lider med dig...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson