![]() |
Här får du en gåta "Spindel"..
Mats: Bilder på topless tjej. Mattias(våldtäcksman-avatar): SNUSKGUBBE!! Ni1cklas: Ska du säga med våldtäcksman avatar.. Svaret döljer sig någonstans.......... :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fullständigt OT, men jag tycker det är oerhört smaklöst och respektlöst (gentemot våldtäktsoffren) att försöka göra humor av det hela, vilket torde varit anledningen till att avataren valdes? |
Mattias är väl som mig här på WN, något av en "företagande" vilde.. om inte folk här vill göra affärer med mig pga att de inte delar sina åsikter med mig så är det upp till dem. Det kommer troligen inte märkas i min plånbok så väldigt.
Jag tycker mattias inlägg var träffande.. och ang avataren så tror jag att den är vald eftersom den ser precis ut som en avatar, det är nog ingen baktanke bakom den. Lite ungdomligt oförståend bara :) |
Själv brukade jag använda en bild på den påstådda kaparen Atta eller vad han hette, som avatar i olika sammanhang, ett tag efter 11 sept 2001. Det beror väl på hur avtrubbad man är och vilken humor man har... samt hur stor samhörighet man känner med offren osv...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson