![]() |
Citat:
Tänkte väl att så förbannat korkad kan jag väl inte vara ändå ;) Nu skall vi testa tjänsten, återkommer i ämnet. // Mats |
Citat:
Det skulle alltså vara om Loopia köper BulkOwner.com så kan det möjligen gå i den riktningen ;) |
Finns det ingen möjlighet att få en påminnelse om sitt lösenord eller sitt username? Får bara ett fel att jag har matat in felm uppgifter och jag är tämligen söker på att jag gjort rätt...
Ganska trist om man skulle glömma lösenordet... |
Citat:
Behöver du ditt lösenord så skicka ett email till mig på [bulkowner (at) medata.se] här nedan från den registrerade epost-adressen tillsammans med användarnamn. Det är också bra om du skickar emailet från samma Internetuppkoppling/IP-adress som användes vid registreringen av kontot. |
Jag kunde inte logga in i dag, testade 3-4 ggr, sen gick jag till aktiveringslänken igen och sen testade jag att logga in igen och då fungerade det.
statistik sidan säger att jag har en domän att betala denna månad, men vad jag vet har jag ingen domän som skall betalas, alla är redan betalade, bugg? |
Citat:
Citat:
|
fixa så man kan använda åäö i sina domäner
(kanske stod tidigare, men ja orka inte läsa igenom för ja är sent till jobbet. :S) |
Citat:
Det blev för övrigt faktiskt en stor tillströmning av användare just iomed släppet av gratis IDN-domäner så detta bugtestas oundvikligen i hög fart nu. :) De flesta verkar dock använda det för att ha koll på sina nyinköpta domäner samt utnyttja det automatiska utskicket av temporära lösenord för att kunna ändra DNS-information relativt smidigt. |
Jag tycker sidan är kanon :) Och om det funkar med åäö nu så är det ännu bättre!åja
/edit. såg att ja måste konvertera alla domäner själv :S nåja. det kommer väl tillslut. /edit #2 när man väljer show listed domains. är det tänkt att dom ska visas som punycode? eller kommer dom visas som riktigt senare? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson