![]() |
Citat:
Visade banner och hade med dom i c:a 250.000 tävlingsmail under en månad - inte en spänn har vi fått... (ja jag vet - betalning i förskott fr.o.m. nu....) Vi har definitivt ett gilitgt avtal att visa upp - har bara inte orkat driva det för de småpengarna... Är det flera så hänger vi gärna på av principskäl... Lite fascinerande är det - dom måste själva ha lagt mer tid (=pengar) på att slingra sig ur avtalet än vad det hade kostat att betala från början... |
Kan berätta att Bime har betalt fakturan nu (bättre sent än aldrig..)
|
Förskottsbetalning är det bästa! :) Kör alltid det när folk annonserar hos mig.
Verkar vara tur denna tråden skrevs då många hade gått miste om lite $$$ annars. :] /empty |
Ja de försökte precis köpa annonser hos mig här. Men de berättade att de var helt omöjligt att betala en faktura i förskott, detta pga man inte gjorde så i deras bransch.
Personen berättade också att de hade tillgångar på över 100 k per månad för annonsering vilket verkar rätt osannolikt om de är som Ni säger här att vissa inte fått betalt. Jag avstår nog också. |
Avstod och tackade nej PGA allt oseriöst man läst om dem.
inte bara på detta forum heller. sök på Bidme i google så får ni se negativa reaktioner. |
Bidme i farten igen? Jag har aldrig varit maken om att vara påstridig! Sagt nej vänligt men MYCKET bestämt flertalet gånger nu till att de ska få köpa annonsplats.
Ändå fortsätter det, "men såhär då?, men det är ju en mervärdestjänst till medlemmarna?, men ni kommer tjäna jättemycket?, men alla vill ju bjuda?, men varför vill ni inte?" Annonsplatsen är värd över 50k och att de beter sig så här är ju löjligt. Sen att personen sitter på ett IP från Tallinn var spamutskicken för bidme bara av rent sammanträffande kommer ifrån gör ju saken ännu bättre. Går det att förtydliga mer? Citat:
|
lite gammal tråd, men det verkar som om det är flera som är sura på Bidme...
http://flashback.info/showthread.php?t=468677 |
Som man misstänkte från början. Fake.
|
Skiljer alltså mycket mellan dessa typer av företag. Jag och en kompis har "spelat" en hel del på bidster och vunnit bland annat en PS3, presentkort på h&m och systembolaget och även två stycken ipods. Var lite orolig för att inte få hem varorna men de tre dyraste sakerna dök upp nu i veckan..
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson