![]() |
Hrm, tycker du Loopia haft dålig upptid..? Ja, kanske... Fast det är fortfarande inte dyrt, tycker de är riktigt billiga, faktiskt, även om det kanske går lite halvsegt ibland...
Skippa en Mc Donalds-måltid så är du i hamn! Man kan inte få bra service, bra tillgänglighet ochen trygg och säker miljö för mindre än vad Loopia tar (sen kan vi ju förstås diskutera om du får det där, men jämfört med de som är billigare så...). |
Ordet dyrt är väl kanske fel i värde i pengar men ser man vad andra tar där även MySQL ingår så kan man tycka det är dyrt.
Men kollar man priset på TBA / Internet.se eller Telia så är Loopia billiga. Visst kan man tycka att man bör få bättre service om man betalar mer och tillgänlighet men har visat sig att det inte riktigt är så i verkligheten. Så om man inte får bättre för man betalar mer varför betala mer? Ord som billig/gratis/rabbatt får folk bli helt galna utan dom tänker på det. |
Skulle nog satsa på Space2u 95 spänn och då ingår Mysql.
|
Citat:
|
Citat:
Som jag sa tidigare førsvarade Loopia varfør man tog extra før MYsql. Før att databaserna ligger på fristående servrar før økad sækerhet. Eftersom de understrøk det så antar jag att och vet jag att många webbhotell inte gør på samma vis. Att dem kør "driver" som gratis webbhotell før ett år handlar mest om att stærka varumærket. Alltså en långsiktig satsning (satsning, eftersom de knappast går plus). Och som alla vet så køper vi kæra konsumenter hellre en Coca Cola æn en Cola av okænt mærke. Varfør? Før vi vet hur den smakar. Samma sak gæller med Loopia och øvriga tjænster. Att folk gnæller om høga priser tycker jag ær obefogat. |
[QUOTE=daniel_,Jul 21 2006, 19:10]
Citat:
Men visst är varumärket viktigt. Marknadsföring handlar nästan uteslutande om varumärken. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson