![]() |
Det här tror jag är ett undantagsfall, annars stänger de antagligen bara av småskuttar (i deras ögon) som kostar mer pengar att utreda och hålla koll på än att stänga av (som också är en kostnad i och med uteblivna framtida intäkter, glöm inte det..).
|
Citat:
Mats |
hej
Håller med , har precis blivit avstängd , och dom tog alla pengar. men iochmed deras shabbel med senaste utbetalningen osv.. så bojkottar vi härmed google.. yahoo searchmarketing e på g med sitt program som e bra likt ... säkert bättre.. google är helt enkelt för stora. dom kan göra vad dom vill mot små siter osv.. :ph34r: |
Citat:
Det låter ju annars i detta fall som att höger hand inte vet vad den vänstra gör - någon utan vetskap om din deal/nya godkännande har stött på något som blinkar i ett säkerhetssystem, och reagerat på standardsätt. Maila och förklara situationen. Och angående viktiga mail: spara på datorn. Bränn på cd. |
Citat:
|
Om dom nekar dig till detta då du ingått ett nytt avtal och du är ägare till den sajt du köpt så bestrider google sin policy. Det enda google var upprört var att jag hade annonser på blog sidor. Det får man väl ha? Det har jag sett en del har. Varför får inte jag ha det? Konstigt.
|
Idag råkade! jag för första gången klicka på en av mina AdSense annonser från min dator. Gör det något om det råkar hända en gång?
|
Citat:
|
Citat:
Så ett klick, några få klick under en period gör inget. ;) |
Citat:
Dvs att dom har koll på detta. Jag har alltid trott att det (bland annat) är det man kan bli avstängd för... *EDIT stavfel |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson